Az első nagyobb szállítmány majd áprilisban érkezik Magyarországra az új Renault Espace-ból, és az első ügyfelek májusban kapják meg autóikat, de az első példány már itt van, és azt rögtön be is mutatták abból az alkalomból, hogy három hónapos felújítást követően újranyitott a Renault Baumgartner Budaörsi út 121. szám alatt található kereskedése, amely már az új arculatnak megfelelő belső kialakítással várja az ügyfeleket.
Az Espace érkezése egyébként egy nagyon izgalmas másfél év nyitánya a francia márka számára, hiszen 3-4 havonta érkezik majd egy-egy nagyon fontos újdonság. A nyáron kerül a kereskedésekbe a Kadjar nevű szabadidő-autó, ősszel ismerhetjük a Laguna más néven érkező utódát, tavasszal az új Mégane egy változatát, majd nem sokkal később egy másik változatát ismerhetjük majd meg, az egészet pedig az új Scénic érkezése zárja.
Fentről lefelé újul meg a francia márka kínálata. Az új csúcsmodellben szabadidő-autós magasságban utazhat az ember, hatalmas a tér az első két sorban, a raktér padlója alatt pedig két pótülés is rejtőzik – ezekről az Initiale Paris felszereltségi szinten a raktér oldalfalán elhelyezett, bőrrel kárpitozott könyöklők árulkodnak. A raktér bővítése gyerekjáték, a raktérben elhelyezett kapcsolókkal egyenként vagy egyszerre lehet eltüntetni a padlóban az üléseket.
Az alapmodell az Espace esetén is nagyon hosszú felszereltségi listával jön, igazából az egy turbós, 130 lóerős dízel és a kézi kapcsolású váltó a 9,39 millió Ft-os Life modell létjogosultsága. A Zen és Initiale Paris szinteken már alap a dupla kuplungos váltó, a 160 lóerős biturbó dízelhez 6, a 200 lóerős benzines turbóhoz 7 fokozatút párosítanak. Lényegében e köré építik fel az új kereskedéseket.
Hazánkban és a régióban elsőként a Renault Baumgartner Bp. Budaörsi út 121. szám alatt található kereskedését építették át a francia márka új arculatának megfelelően. A sötétszürke padlócsempéket az ideális esetben a főportálon található bejárattal párhuzamosan rakják le, a sárga szín a korábbi narancsos helyett napsugár-színűbb, teljesen új megvilágítást is kapnak az eladóterek, hogy az ott kiállított autók mindig jól láthatóak legyenek. Igaz, a lilás beütésű fekete-metál Espace-nak nem igazán jött ki a különleges színe a napfényes háttér előtt, de hát az időjárást – egyelőre – még nem tudja befolyásolni a gyár.
Rögtön a belépés után az új fogadótérrel találkoznak az ügyfelek, ahol interaktív módon ismerkedhetnek a kínálattal. A szalont zónákra osztották – családi autók, élményautók -, az értékesítőkkel a falak mellett található, egymástól elválasztott munkaállomásokon lehet tárgyalni. 2017-ig világszinten az összes Renault márkakereskedés megkapja az új arculatot.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!