Furcsa arányokkal rendelkezik a Suzuki Swift lépcsős hátú változata, hiszen adózási okokból muszáj volt 4 méter alatt tartani a hosszt, ennek ellenére a Maruti egyik legnépszerűbb autójáról van szó. Most, három évvel bemutatása után elkészítették a kívül-belül átfésült modellt.
Vaskos krómcsík került a hűtőrács közepére, látványosabb lett a lökhárító megjelenése, fekete hátterűek a fényszórók, az oldalsó irányjelzők a tükörházba költöztek. Ezen felül négy darab új szín van. Bent új a kárpit, az eddigi egy helyett immár két szivargyújtó van (kütyük töltése), a csúcs felszereltségi szinten nyomógombos motorindítás, tolatóradar és automatikus légkondicionáló is van.
A technika nem sokat változott, maradt az 1,3 literes turbódízel és az 1,2 literes benzines. Előbbi változatlanul 75 LE/190 Nm teljesítményű, de a motorelektronika átprogramozását és a belső súrlódás csökkentését követően 13 százalékkal, 3,76 l/100 km-re csökkent a szabványos átlag. A K12B benzinmotornál megnövelték a sűrítési arányt, átprogramozták a motorvezérlőt, a teljesítménye eközben 86-ról 84,3 lóerőre csökkent, nyomatéka 114 Nm-ről 115 Nm-re emelkedett; a szabványos fogyasztás 9 százalékkal, 4,79 l/100 km-re csökkent.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!