Modellváltásnak is beillő frissítést kapott a Volkswagen dobozautója, a Caddynél csak az orr és a far megjelenését igazították az aktuális családi megjelenéshez, egyébként változatlanul hagyták a karosszériát (oldalfalak).
Elöl a fényszórók és a hűtőrács egy csíkba tömörül, hátul szögletesebb és a síkból kiálló lámpákat látunk, a felnyíló helyett kétszárnyú, oldalra nyíló ajtót is lehet kérni. Az utastérben is az aktuális személyautók felé közelítették a megjelenést a teljesen új műszerfallal, amellyel párhuzamosan az elektromos rendszert is kicserélték. Utóbbinak köszönhetően például már parkolósegéd, fáradtságfigyelő vagy épp koccanásgátló is elérhető a típushoz.
Mivel a karosszéria alapvető része nem változott, hátul továbbra is laprugós merev tengely dolgozik, de azt az első felfüggesztéssel együtt áthangolták. Teljesen új a motorpaletta, amely meglehetősen furcsán alakul. Az alapmotor az 1,2 literes, négyhengeres benzines turbó 84 lóerővel, a következő lépcső az 1,0 literes, háromhengeres turbó 102 lóerővel, majd következik az1,4 literes négyhengeres turbó, ami földgáz-hajtással 110 LE, benzinnel 125 LE teljesítményű. A dízel-kínálat a 2,0 literes TDI-t jelenti különféle teljesítménnyel: 75, 102, 122 (4Motion) és 150 LE választható, a 102 lóerőshöz felár ellenében kérhető a spórolós BlueMotion csomag.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!