Megirigyelte a BMW az Audi és a Mercedes Magyarországon gyártott, kompakt lépcsős hátúinak sikerét, és hamarosan már a sorozatgyártású autójukat is bemutatják. Azt, hogy mire számíthatunk, a Guangzhoui Autószalonon leleplezett Compact Sedan tanulmány mutatja.
Szemmel láthatóan a kissé józan Audi A3 Sedan és felettébb sportos Mercedes CLA közé lőtték be a formát, és végre azzal is tisztában vagyunk, hogyan tud kinézni egy elsőkerékhajtású BMW, ha épp nem magas építésű. Rövid a kocsi orra, amelyet jól palástolnak a hatalmas fényszórók, az oldalfalat szoborszerűen formálták, nagyon széles a hátsó kerékjárat. A kupésan hátranyúló tetővonal és a kompakt méretek miatt a csomagtérfedél rövid, a hátsó lámpák sem L alakúak.
Az utastérben a legújabb divatnak megfelelően hatalmas méretű szellőzőnyílásokat használnak, amelyek egészen a műszeregységig nyúlnak, a legmeglepőbb részlet a kormány fehér színű karimája. Mindössze egy adatot árultak el a BMW Compact Sedan-nal kapcsolatban, középen 8,8 colos képátlójú képernyőt helyeztek el a műszerfalon, amelyet a megszokott módon az iDrive-val kell vezérelni.
Annyiból csalóka egyébként a tanulmány, hogy abban elöl sportüléseket helyeztek el, amelyeknek sokkal vékonyabb a támlája annál, amelyet a nagysorozatban gyártott üléseknél használnak, szóval a hátsó lábtér méretét még sejteni se lehet. A legnagyobb fejtörést az okozza mindenkinek, vajon az 1-es, vagy a 2-es sorozat kapja meg az itt látható, keresztmotoros, első- vagy összkerékhajtású típust a BMW választékán belül.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!