A hetvenes és nyolcvanas években lehetett megvásárolni a Holden Sandman elnevezésű kombiját, amely a fiatalok körében volt különösen népszerű, hiszen a lemezelt hátsó részben diszkréten lehetett befejezni a randevúkat.
A Holden kínálatában azóta csak nyitott rakterű áruszállítók vannak, a kétezres évek elején ugyan egy tanulmány erejéig megidézték a típust, de nem lett semmi a szériagyártásból. Most se számíthatunk ilyesmire, sokkal inkább a V8 Supercars versenysorozat kísérleti autójáról van szó, a Triple Eight Engineering nevű cég hat hónapos munkával építette meg egyedi csővázra a Tribute Edition Sandman elnevezésű versenyautót.
Nem az aktuális, hanem a jövő évben használatos, a bajnokságban induló csapatok számára még nem elérhető technikával látták el a kombit. A hatfokozatú szekvenciális váltó elektrohidraulikus vezérlésű, és gázbovden helyett e-gáz segítségével vezérli a pilóta a 705 lóerő teljesítményű V8-as motort.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!