Barret Lyon még egy Roadster S-sel került közelebbi kapcsolatba a Tesla Motors-szal, majd az első között vásárolt egy Model S-t is, és a jó tapasztalatai alapján nemrég úgy döntött, 161 970 dollárért vásárol egy Model X nevű szabadidő-autót. Azonban annyi baj van ez utóbbival, hogy beperelte a gyárat, teljes kártérítést követel és azt, hogy vegyék vissza az autót.
Az automatikusan feltáruló ajtókkal van a legtöbb probléma, nem veszi figyelembe az esetleges közlekedőket, és kinyílnak eléjük, kikerülési manőverre kényszerítve a többieket. Ha beszállás közben véletlenül megérinti a sofőr lába a fékpedált, akkor a sirályszárnyas ajtók rácsukódnak a még kint lévő lábra – Lyon úr esetében a felesége volt a szenvedő alany. Olyan is előfordult, hogy a garázsban parkoló autó a plafonnak nyitotta ajtajait, ami után javítani kellett a fényezést és a plafont is. Aztán ott vannak az egyéb bajok, mint az esőben indoklás és vezetői utasítás nélkül sávot váltó Autopilot rendszer, lefagy a középső érintőképernyő, a parkolósegéd az esetek 90 százalékában nem működik. A legnagyobb baj azonban az, hogy a gyári tulajdonban lévő Service Center nem tud mit kezdeni ezekkel a hibákkal. Barret Lyon leállította a Model X-et, és többi autóját használja tovább, és miután a Tesla nem volt rugalmas, május 13-án a Placer County Bíróságon beperelte a gyártót, az autó visszavételét és teljes kártalanítást követelve.
Tesla Launches Model X from Tesla Motors on Vimeo.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!