Kezdettől fogva nyilvánvaló volt, hogy a Bugatti márka csak viszi a pénzt. Az egész befektetést elosztva a 450 darab Veyronnal az jön ki, hogy az 1,46 millió dolláros vételár ellenére is autónként 4,6 millió eurót bukik a Volkswagen. Kicsit más perspektívába kerül a dolog, ha figyelembe vesszük, hogy milyen gazdag ügyfeleket szereznek meg a márkával – még akkor is, ha a megkérdezettek 95 százaléka nem a Volkswagen konszernnel azonosítja a Bugattit.
A Bentley márkát korábban hosszú éveken át irányító, és júniusban a Bugatti vezetését is visszaadó Wolfgang Dürheimer beszélt arról, mekkora különbségek vannak a két márka vásárlója között „Egy átlagos Bentley tulajdonosnak 8 autója van, ehhez képest egy átlagos Bugatti vásárlónak 84 autója, 3 repülőgépe és 1 jachtja van.” Mindez annak kapcsán került elő, hogy már csak kevesebb, mint 20 darab Veyron van hátra, és nagyon nem tudnak dönteni a felelősök arról, milyen autó legyen a Volkswagen-éra Bugatti márkájának második típusa. A hírek szerint három koncepció van még versenyben, de még nem született döntés arról, melyiket dobják piacra.
Ha újabb szupersportkocsi készül, akkor a jelenleginél alacsonyabb tömegű, ellenben alaphangon is 1500 lóerős alkotásról beszélünk. A második opció egy szuper-luxusautó megalkotása, amelynél bőven 1000 lóerő feletti teljesítménnyel alkalmazzák majd a 8,0 literes, W16-os turbómotort – itt nem a lehető legnagyobb teljesítmény, hanem a legnagyobb kényelem a fő szempont. A harmadik alternatíváról csak annyit tudni jelenleg, hogy az valamiféle hibrid lesz. Nem sietik el a dolgot, 2016 elején várható az első tanulmány, a sorozatgyártású változat megjelenése ezt követően bő másfél évvel várható.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!