Egyelőre őrzi kényelmes előnyét a Dodge Challenger SRT Hellcat az izomautók között a maga 707 lóerejével, a Fordtól csak jövőre várható valami nagy teljesítményű Mustang, de addig is elkészültek az első tuningcsomagok.
Elsőként a Saleen jelentette be a 302-es modelljének új változatát, Fehér, Sárga és Fekete változatban. A Fehér minimális optikai tuningot jelent, és 15 lóerővel növelik az 5,0 literes V8-as teljesítményét – leginkább az új kipufogórendszer segítségével. Ezen felül sperrdifi, sportfutómű is van a fedélzeten.
A Sárga már kompresszoros feltöltést is kap, ennél 640 lóerőre emelkedik a teljesítmény, a Fekete ezen felül teljesen karosszériaátépítést kap, meg nagyobb teljesítményű fékrendszert. A kedves ügyfél minden esetben többféle végáttétel közül választhat. A Saleen egyébként nagyjából 2000 dolláros foglalót kér az ügyfelektől, akik közül az elsők hamarosan megkapják majd a Saleen alvázszámos autóikat.
A Roush is hamar elkészült a maga Mustang átépítésével, igaz, ők az optikai tuningon felül nem nagyon tudnak mivel szolgálni. Persze azt mondják, hogy az alap 3,7 literes V6-ost, a 2,3 literes EcoBoost turbót és az 5,0 literes V8-ast is megerősítik, de se számokkal, se dátummal nem tudnak szolgálni. A Roush szakemberei teljesen átalakítják a Mustang orrának megjelenését, ezen kívül lejjebb húzzák a küszöbburkolatot is.
A Hennessey ugyan csak harmadikként jelentette be a maga tuningját, de ők már rögtön a legdurvább autóval lépnek színre. A HPE 700-as esetén az 5,0 literes V8-ast alaposan átépítik, új szívósort, kompresszort, megnövelt szállítási teljesítményű benzinellátó rendszert kap, teljesítménye 717 lóerőre emelkedik, a maximális nyomaték 856 Nm. Ehhez a motortuninghoz rögtön járnak a 20 colos kovácsolt alumínium felnik, a nagy teljesítményű Brembo fékrendszerrel, amely egyébként feláras extra.
A HPE 700-asból jövőre mindössze 500 darabot készítenek, és ezek tulajdonosai 3,6 másodperces 96 km/h-ra gyorsulást élvezhetnek, és a negyedmérföldes sprintet 11,2 másodperc alatt teljesíti ez a tuningolt Mustang – 211 km/h-val száguld át a célvonalon. Ezen kívül a 2,3 EcoBoost motort is felhúzza majd a Hennessey, egyelőre még dolgoznak a négyhengeresen, amely 375-400 lóerős lesz a beavatkozást követően.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!