Az Egyesült Államokban már szinte teljesen kihaltak az egyterűek, mivel a vásárlók a nagy méretű szabadidő-autókra tértek át, és úgy tűnik, hogy a Renault a trendet követve új életet lehel az Espace típusába. Harminc évvel a típus bemutatását követően egy fél emelettel feljebb pozicionálják a modellt.
Az egyterűs karosszériát hatalmas méretű kerekek és szembetűnő króm díszek segítségével emelik új szintre, és közben a korábbi szögletes vonalvezetéstől is búcsút vettek. Remek variálhatóságot ígérnek, meg teljesen új belső szervezési megoldást, de per pillanat erről még nincsenek információink. Annyit tudunk biztosan, hogy 5- és 5+2 üléses belső térrel lehet majd választani az új Espace-t. A műszerfalon a legújabb divatnak megfelelően függőleges helyzetben építették be a központi érintőképernyőt, egyébként meg a hangulatvilágítás teremt majd különleges élményt.
Ugyanazt a moduláris alapot használja ez a típus, mint például az új Qashqai vagy X-Trail, a legnagyobb durranás az lesz, hogy itt csak 1,6-os motorokat használnak. Benzinesből lesz egy 150 lóerő körüli alapmodell, meg egy nagyjából 200 lóerős csúcsváltozat, dízelből az új 1,6-os biturbó 170 lóerővel kezd, és kicsit később 140 lóerővel is elérhető lesz. A Renault márkától ma megszokott felszereltségek mellett az új Espace-ból készül majd különösen fényűző Initiale Paris kivitel is.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!