A családi arculathoz való hasonulás érdekében a Ford C-Max és Grand C-Max megkapta az épp aktuális – egyébként erősen aston martinos – hűtőrácsot, ezen felül a szélvédőmosó-fúvókákat is elrejtették, megváltozott a fényszórók és ködlámpák formája is.
Az utastérben a Focus-modellfrissítésnél is alkalmazott változásokat hajtották végre, kevesebb a kapcsoló a középkonzol tájékán, új a selymes fekete fényű betét. Az áttervezett, első ülések közötti konzolban immár egy fedeles tárolórekeszt is elhelyeztek, az új pohártartókban 1 literes palack is elfér. Az utastérben több a nyitott tárolóhely, a műszerfalon van egy extra USB csatlakozó a kütyük csatlakoztatására vagy épp töltésére.
Vastagabbak lettek az oldalüvegek, módosították a csomagtérajtó tömítését és az A oszlop tömítését a külső tükrök magasságában, ezen felül a motortérben használt hőpajzs is hangelnyelő lett, a dízel motorokhoz pedig extra zajszigetelő tömítéseket adnak. Az áttervezett, kettős tömegű lendkerék és motortartó bakok csökkentik a rezgéseket a motorleállító működése során. A parkolósegéd immár párhuzamosan is képes a bepakolásra, az ehhez szükséges két ultrahangos érzékelő ezen felül a hátsó keresztező forgalom érzékelését is lehetővé teszi. A koccanásgátló működési tartományának felső határát az eddigi 30 km/h-ról 50 km/h-ra emelték. A fejlettebb elektromos rendszer részeként a SYNC 2-es fejegység is elérhető az felfrissített családi autókhoz.
A motorkínálat újdonsága, hogy megszabadultak az 1,6 literes EcoBoost-tól, amelynek a helyét az 1,5 literes EcoBoost veszi át 150 vagy 182 lóerős teljesítménnyel. Az 1,6 literes dízeltől is búcsúzunk, ennek a helyére jön az 1.5 TDCi, ami 95 vagy 120 lóerővel választható. Az 1,0 literes EcoBoost változatlanul folytatja, a 2,0 literes TDCi-t átdolgozták, esetenként 20 százalékkal csökkent ennél a szabványos átlag.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!