Úgy látszik, kezd magára találni a PSA Csoport, a francia állam már azt fontolgatja, hogy értékesíti a tulajdonában lévő részvénycsomagot, közben pedig bemutatták, hogyan is képzelik a közeljövőt. Először is megduplázzák a háromhengeres motorok (szívó- és turbó) gyártását 2018-ig azzal, hogy még egy gyártósort telepítenek Trnavába, ezt követően pedig következik a hibrid- és elektromos korszak.
Két építőkészlet marad 2019-re, globálisan egységes autókat kínálnak majd, így a hálózatról tölthető hibrid és elektromos autók viszonylag nagy darabszámban készülhetnek majd. Marad az EMP2-es alap, erre hálózatról tölthető hibrideket építenek majd fel, 60 km-es akkumulátoros hatótávolsággal, akár virtuális összkerékhajtással. Normál konnektorról 4 óra alatt lehet majd feltölteni a telepet, a hatékonyságot javítja majd, hogy a benzinmotor hulladékhője helyett levegő-hőszivattyút használnak majd fűtésre. 150-200 lóerős benzinmotort, 109 lóerős első és 109 lóerős hátsó villanymotort, 8 fokozatú automatikus váltót ígérnek. 2019-2021 között összesen 7 ilyen autót mutatnak be, az első egy DS modell lesz, amelyet egyszerre dobnak piacra Kínában és Európában.
A kompakt- és annál nagyobb méretű autók számára alkalmas EMP2-es alá érkezik majd a tulajdonos Dongfeng-gel közösen fejlesztett CMP Compact Modular Platform, amelyet kis- és kompakt modellek számára fejlesztenek és akkumulátoros-elektromos hajtásra is felkészítik. Legalább 450 km-es szabványos hatótávolság, percentként 12 km-nyi energia töltési teljesítmény; 115 lóerős hajtómotor és 150 km/h-ban limitált csúcssebesség a fő jellemzők. 2019-2021 között négy ilyen autót prezentálnak.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!