Az olasz Lamborghini története során ugyan már készített terepjárót, és ahogy az Urus majd az Italdesign Parcour tanulmány bizonyítja, komolyan fontolgatja az olaszokat a szabadidő-autó kategóriába való betörés. Egyelőre azonban maradnak a lapos szuperautóknál, amelyek legtöbbjénél ugyan ott van az összkerékhajtás a fedélzeten, meg gombnyomásra megemelik az orrukat, hogy a fekvőrendőrökön különösebb fennakadás nélkül áthajtsanak, de ettől még nem lesznek terepjárók.
Ahogy arról most egy Aventador tulajdonosa személyesen is meggyőződhetett a kínai Szecsuán tartományban, nem messze Chengdu városától. Egy útépítés miatt ideiglenes földútra terelték a forgalmat, ahol a mattfekete olasz szuperautó gazdája szembe találkozott egy benzinszállító tartálykocsival. Lehúzódott, és rögtön fel is akadt az út domborulatán. A köveket már ő és segítői pakolták a kerekek alá, de attól még nem szabadult fogságából a méregdrága szuperautó. Hogy ne legyen olyan egyszerű a helyzet, a teherautó sofőrje sikeresen a padkára kormányozta járművét, a jobb első kerék úgy beleragadt a sárba, hogy saját erőből az se tudott kiszabadulni. Az anyagi kár nem jelentős, de a mentés eltartott egy darabig – a fényképeket készítő úriember se várta meg a dolgot, inkább ment dolgára.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!