A Range Rover nagyon büszke arra, hogy a hamarosan hivatalossá váló Sport SVR modellje futotta az eddigi leggyorsabb köridőt a sorozatgyártású szabadidő-autók közül a Nürburgringen. Leszámítva azt az apróságot, hogy nem a sorozatgyártású változattal érték el a 8:14-es köridőt.
Nem azzal a technikai részlettel van probléma, hogy még nem is készül futószalagon a Range Rover Sport SVR, hanem azzal, hogy bukókerettel merevítették ki a karosszériát, és a sofőr se a kormányba kapaszkodott, hanem verseny-kagylóülésben foglalt helyet. Szóval az 550 lóerős szériaváltozattal egészen biztosan nem lehet majd reprodukálni azt a köridőt, amire a Range Rover olyan nagyon büszke, de azért értékelendő a teljesítmény. Közel 2,5 tonnás téglával ilyen gyorsan még nem nagyon autózott senki sem. Arról nem is beszélve, hogy a Range Rover Sport SVR is megtartja a 85 centis gázlómélységet, amit azonban szintén nem érdemes nagyon próbálgatnia a leendő tulajdonosnak, hiszen a Nürburgring aszfaltjára belőtt abroncs nem nagyon talál tapadást a vízfolyások sáros partfalán…
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!