Négy évvel bemutatását követően alaposan átalakította csúcsmodelljének megjelenését a Peugeot. Kevesebb a króm a kocsi elején, de több a hátulján, a patkó alakú fényszórók akár teljesen LED-esek is lehetnek, és persze a felnik is látványosabbak. A lépcsős hátú modell hátsó lámpája is megkapta a macskakarom-motívumot.
Belül javítottak a minőségérzeten, a műszerfalon ott találjuk a PSA konszern 7 colos képátlójú érintőképernyőjét – ezúttal hiányoznak a körülötte lévő, gyors elérést biztosító gombok, de ezen módosított menüvel segítenek. Sokkal kevesebb kapcsolót találunk a műszerfalon, és egy új tárolóhelyet is ki tudtak itt alakítani.
Az összes erőforrás tudja az Euro 6-os kipufogógáz-tisztasági előírásokat, a legnagyobb változás, hogy a THP 156 helyét a THP 165 benzines turbómotor veszi át, amihez már az új generációs EAT6 automatikus váltót párosítják felár ellenében. Az 1,6 literes BlueHDI 120 lóerős, a 2,0 literes BlueHDi dízel 150 lóerős változatát 6-os kézi váltóval adják, a 180 lóerőset meg az előbb már említett EAT6-os automatával. Aztán ott van még a Hybrid4 változat, amely lépcsős hátú karosszériával vagy az RXH szabadidő-autós kombiként választható 200 lóerővel, és a kínálat csúcsán még mindig a 2,2 literes, 202 lóerős HDi-vel hajtott GT változat szerepel, amely továbbra is egyedülikén kapja a kettős keresztlengőkaros első felfüggesztést.
A Moszkvai Autószalonon leplezik le először a megújult Peugeot 508-ast, majd a Chengdui Autószalon közönsége is megtekintheti majd azt Kínában, ezt követően szeptember közepén megindul majd az európai forgalmazás, és érdekes módon ezt követően, az októberi Párizsi Autószalonon tartják majd az európai közönségpremiert.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!