Noha a tanulmány még lendületes vonalvezetésű kupét ígért, a Hyundai Genesis luxusautó második generációja klasszikus szedán marad, még az eddiginél is nagyobb méretű hűtőráccsal, és a prémium-konkurenciával összemérhető műszaki tartalommal.
Az autót álca nélkül mutató képen egy alapváltozatot látunk, hiszen xenon fényszórók szegélyezik a hűtőrácsot, korábbi álcázott példányokon már lehetett látni teljesen LED-es első lámpákat is. Ezen kívül azt tudjuk még biztosan, hogy itt mutatkozik be a dél-koreaiak új fejlesztésű, HTRAC elnevezésű, elektronikusan vezérelt összkerékhajtása, amely felár ellenében lesz majd választható. Ezzel leginkább a menetdinamikai képességeket akarják javítani, amelynek érdekében nem csak a Nürburgringen, de a dél-koreai Yeongam Formula-1-es pályán is tesztelték a felfüggesztést.
A motorkínálatról egyelőre semmi biztosat nem lehet mondani, várhatóan az eddig is kínált 3,8 literes V6-os és az 5,0 literes V8-as elérhető marad, ezen kívül várható még egy benzin-elektromos hibrid és egy dízel modell is. Utóbbi azért is valószínű, mert a második generációs Genesis-szel már Európában is piacra lépnek, és errefelé elengedhetetlen a dízelmotor – ami a 3,0 literes V6-os Euro 6-ra felkészített változata lehet.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!