Nincs már sok hátra a harmadik generációs új Mini bemutatkozásáig, a BMW most közreadott néhány fontos műszaki információt a típussal kapcsolatban. Aki netán a formára kíváncsi, már láthatta az autót álca nélkül, és tanulmányként is.
Szóval műszakilag a legnagyobb újdonság, hogy az alapmotor 1,5 literes, háromhengeres lesz, Európában várható szívó-változatban hajtja majd a One típust 100 lóerő körüli teljesítménnyel, a Cooper-be már turbófeltöltővel, 136 LE/220 Nm teljesítménnyel kerül. A Cooper S vásárlói már négy hengernek örülhetnek, mégpedig egy visszafogott teljesítményű, 192 LE/300 Nm-es kétliteresnek. A JCW esetén legalább 245 LE-nek örülhetnek majd a sofőrök, de az új motorral a 300 lóerő se elérhetetlen. Európában várhatóan megtartják az 1,6 és 2,0 literes négyhengeres dízeleket is, amelyeket az Euro 6-os előírásoknak megfelelően alakítanak át. Egyelőre nem tudni, a háromajtós mellett a 3+2 ajtós (oldalt egymással szembe nyíló ajtók B oszlop nélkül) változat elérhető lesz-e a piaci bevezetéskor, a kabrió és a kombi később érkezik.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!