Nem volt baj a Nissan Micrával, de valahogy hiányzott belőle az egyéniség. Ezt most úgy oldották meg, hogy az eddiginél morcosabb lámpákat kapott, a légbeömlő viszont mosolygósabbá vált. Azt pedig mindenki döntse el majd magának, melyiket látja bele a pöttömnyi gombócba.
A belső tér komolyabb lett a szintén feketére fényezett középkonzol által, és itt is megjelent az új Connect fejegység, amelynek extra funkciói elérhetetlenek hazánkban. De nem baj, mert ami van, az nem rossz – feltéve, hogy dinamikus a sofőr. A kompresszoros, 98 lóerős változatot lehetett kipróbálni, a városi körön volt macskaköves szakasz is, meg olyan úthullámok, amelyeken fájdalmasan zökkent a kisautó a kemény hangolású felfüggesztésével. Utóbbit egyébként erénynek tartják, amit egy rögtönzött akadálypályával bizonyítottak.
A körforgalomban részben a porladó aszfalt volt a hátráltató tényező, a párhuzamos parkolásnál a lassú áttételezésű kormány, amelyen rengeteget kellett tekerni az irányváltáshoz. A szlalomozás és a fékezés már nagyon jól ment a Micrának. Egyedül azt kell megszoknia a sofőrnek, hogy bizony gyakran kell menet közben is egyesbe visszakapcsolni a hosszú áttételek miatt – szerencsére a pörgős és csendes motor miatt ez nem okoz szenvedést.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!