Már fél évszázada ugyanazt az autót adja a Porsche a vásárlóknak, és annyiból igazuk van, hogy bejön nekik a konstrukció finomítása és a teljesítmény állandó feljebb csavarása. No meg mindennek a kombinációja, ami jelen esetben a legújabb Porsche 911 Turbo és Turbo S kabriót eredményezte.
Novemberben, a Los Angelesi Autószalonon láthatja majd a nagyközönség először az új vászontetős változatokat, amelyeknél 520 illetve 560 lóerő teljesítményű turbómotor garantálja, hogy a frizura nem ússza meg a száguldozást. A változatlan teljesítmény mellett a merevítések és a tetőmechanizmus miatt nehezebb a kabrió a kupénál, így a 100 km/órás sebességet egy tizedel lassabban futja meg – a 3,5 és 3,2 másodperces idő azért azért így se rossz.
A végsebességben már nincs különbség, ha van elég út, akkor akár 318 km/órás sebességgel is tud száguldani a Porsche 911 Turbo és Turbo S Cabriolet. És most jön a mese, miszerint 100 km-en megelégszik átlagosan 9,9 l/100 km-es fogyasztással. Ennél hihetőbb, hogy a tető gombnyomásra mindössze 13 másodperc alatt nyílik és csukódik – akár menet közben, 50 km/órás tempóig.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!