Nem beszélhetünk forradalmi változásról a Nissan X-Trail kapcsán, hiszen épp csak annyi történt, hogy eddig párhuzamosan két típust készítettek ugyanarra az alapra, a szögletes X-Trailt Európának, a gömbölyű Rogue-ot Észak-Amerikának. A modellváltásnál utóbbi karosszériáját vitték tovább, ami így csak nekünk, európaiaknak jelent újdonságot.
Azonban még van egy év a forgalmazás megindulásáig – júniusban indul a sorozatgyártás Japánban -, így a Nissan még nem kívánta részletezni, milyen erőforrásokat kap majd az X-Trail. Ellenben az USA-ban gyártott Rogue sokkal hamarabb a kereskedésekben lesz, ott változatlanul a 2,5 literes, 170 lóerős négyhengeres benzines hajtja majd az első/mind a négy kereket. Az X-Trailnél se számítunk nagy újdonságra, az 1,6-os és 2,0 literes dízelek legmodernebb változataira számíthatunk a benzines mellett.
Meg a japánok legújabb fejlesztésű biztonsági-kényelmi felszereléseire, amelyek az új Renault-Nissan Common Module Family építőkészletének előnyeit kihasználva – költségmegtakarítás a nagyobb darabszámok miatt – várhatóan elérhetőbbek lesznek a jelenleginél.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!