Leginkább a Drezdai Műszaki Egyetem diákjai dolgoztak az InEco nevű tanulmányon, de a Leichtbau-Zentrum Sachsen GmbH és a ThyssenKrupp AG szakemberei is segítették kerékre állítani a sportkocsit.
Acél vázra épül fel a karbonból sütött karosszéria, mindössze 900 kg a saját tömeg – és ebben már a lítium-ion akkumulátor is benne van. A háromajtós felépítmény egyébként 4,2 méter hosszú, a szélesség 1870 mm, a magasság 1,4 méter.
A hátsó kerekeket hajtó elektromotor csúcsteljesítménye 122 lóerő, a 100 km/órás sebességet 7,5 másodperc alatt éri el az InEco, csúcssebessége 160 km/óra. Úgy tűnik, inkább a hatótávolság maximalizálására hajtottak a diákok, egy feltöltéssel 140 km megtételére elegendő energiát lehet tárolni az autó közepén elhelyezett akkuban.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!