Jó sok munkájuk a közelmúltban a Land Rover mérnökeinek, hiszen a Range Rover után nem sokkal dobták piacra a Range Rover Sportot, így a Discovery modellfrissítés csak alig vehető észre kívülről.
Új a fényszóró és a hűtőrács, meg a hátsó lámpa és a felirat a csomagtér-fedélen, és persze a felnik megjelenése is átalakult. Műszakilag a legfontosabb újdonság, hogy lebutított összkerékhajtás is van. Alapáron Torsen központi differenciál jár majd felező nélkül, az eddig alapfelszerelésnek számító komoly összkerékhajtás a jövőben extra lesz. Búcsúzunk az 5,0 literes V8-astól, amelynek a helyét a 3,0 literes, 340 LE/450 Nm teljesítményű kompresszoros V6-os veszi át – az európai modellben van motorleállító, a szabványos átlag 11,5 l/100 km, az észak-amerikai piacon forgalmazott autókból hiányzik ez, ott 14,1 l/100 m a fogyasztás. A 3,0 literes, 211 vagy 256 lóerős dízelnél kis mértékben csökkent a szabványos átlag a motorleállító átprogramozása okán. Az összes erőforráshoz nyolcfokozatú automatikus váltót adnak. November közepén kezdik meg a felfrissített/lebutított Land Rover Discovery forgalmazását.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!