Noha állítólag az a koda Yeti modellfrissítés célja, hogy a szabadidő-autó formáját a márka aktuális formai arculatához igazítsák, mintha nem teljesen sikerült volna a nagy plasztikai műtét. Eltüntették ugyan a kerek kiegészítő fényszórót a kocsi elejéről és nagyobb lett a hűtőrács is, de nem olyan lapos a fényszóró, mint a csehek többi autóján. Cserébe mostantól kezdve két megjelenéssel, személyautósabb/terepesebb formában lesz elérhető a Yeti.
Az eltérés a lökhárító formáján kívül abban keresendő, hogy utóbbinál nem fényezték le a teljes lökhárítót a karosszéria színére, cserébe a műfajnál elengedhetetlennek számító ezüst betéteket is találunk. Hátul leginkább az új, LED-es, kettős C/D alakú betéteket tartalmazó lámpák jelentik a legnagyobb változást. Az utastérben a középkonzol klímapanelja új, illetve az előválasztókar, no meg a kormánykerék, amely már nem a mosolygós darab, hanem sportosabb hatású, háromküllős.
Márkaújdonság a feláras tolatókamera, típusújdonság a kulcs nélküli bejutás és motorindítás lehetősége. A csomagtérpadló immár két különféle (filc és gumi) burkolattal rendelkezik, van kivehető LED zseblámpa is, előrébb az ajtóba épített szemetes és az ülések alatti láthatósági mellény-tartó jelenti az újdonságot.
A motorkínálat a 105 lóerős 1.2 TSI-től a 170 lóerős 2.0 TDI-ig terjed, a feláras összkerékhajtáson már ötödik generációs Haldex központi differenciálművet használ, és elektronikus differenciálzárokat. Nagy a hangsúly a szabványos fogyasztás leszorításán, van 1.6 TDI GreenLine 105 lóerővel, 1.4 TSI Green tec 122 lóerővel, illetve 2.0 TDI Green tec 140 lóerővel a koda Yeti kínálatában.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!