Eredetileg amikor a Suzuki és a indiai állam 1982-ben aláírta a szerződést a Maruti autógyár megalapításáról, már ott szerepelt a kezdeti modellpaletta részeként a Carry elnevezésű kis pickup, de ezt nem dobták piacra, csak az Omni néven futó zárt változatot.
Most, 31 év késéssel pótolják ezt a modellt, egészen pontosan már megkezdték a fejlesztést. Nagy újdonság nem lesz, épp csak annyi, hogy a világ többi részén forgalmazott autó motorterébe belerakják az indiai piacon elengedhetetlen dízelmotort, az 1,3 literes Fiat-eredetű négyhengerest. Utóbbinál nem csak a kipufogórendszert kell módosítani, de a fülke alatti beépítés miatt a lehető legjobban igyekszenek csökkenteni a zajt és a vibrációt. A Suzuki Carry a Tata Ace, Mahindra Maxximo és Ashok Leyland Dost ellenfele lesz majd Indiában.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!