A brit forgalmazó már minden fontos dolgot közölt a Suzuki Swift frissítés európai részletéről, a japán belpiacos modellnél azonban sokkal több a változás. No nem a megjelenés tekintetében, ott is ugyanazt a LED-es nappali menetfényt kapta meg a kocsi, mint mifelénk.
A beltérben teljesen új műszeregységet láthat a sofőr, amelynek fontos tulajdonsága, hogy a háttérvilágítás színe annak megfelelően változik automatikusan, milyen takarékosan a vezetési stílus, és itt is leveleket kap az ember, ha jól végzi a dolgát.
Szintén japán újdonság, hogy a fokozatmentes automatikus váltóhoz kormány mögötti kapcsolófüleket adnak, amelyek segítségével az előre programozott áttételek közül választhat a vezető.
Japánban nincs dízelmotor, de az 1,2 literes benzinest módosították: a Dual Jet Engine fedőnév lényegében azt takarja, hogy alapfelszerelés ennél a négyhengeresnél a fékenergia-visszatáplálás és a motorleállító. Ennek következtében a japán szabványos ciklus szerint 3,78 l/100 km-re csökkent az átlag. Ez nagyon fontos változás, hiszen ennek következtében mentesül a gépjárműadó-alól a kocsi. A Swift Sportot – arrafelé Swift RS néven fut – hajtó 1,6 litereshez nem nyúltak.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!