Hosszú szünet után az Auris Touring Sports révén tért vissza a Toyota a kompakt kombik mezőnyébe. Az újdonság – akárcsak az ötajtós modell – 2600 mm-es tengelytávolsággal rendelkezik, de hosszúsága 285 mm-rel nagyobb (4560 mm), illetve a könnyű pakolhatóság érdekében a rakodótér pereme 100 mm-rel alacsonyabban, mindössze 624 mm magasan húzódik.
Az alaphelyzetben 530 literes, bővítve pedig 1658 literes csomagtérrel rendelkező modell egy mozdulattal dönthető Easy Flat hátsó ülésekkel, két magasságban beállítható csomagtérpadlóval és két állásban használható kalaptartóval büszkélkedhet alapáron. A beltér egyik legfőbb érdekessége az opcionális Skyview panoráma-tető, amely 1553 mm-es hosszával és 960 mm-es szélességével a szegmens egyik legnagyobbja.
Ami a motorpalettát illeti, a Touring Sports ugyanazokkal az erőforrásokkal érhető el, mint az ötajtós: a bázismodellt 1,33 literes, 99 lóerős benzinmotor hajtja (4 190 000 Ft, vagyis plusz 200 ezer Ft az ötajtóshoz képest), aki pedig izmosabb benzinesre vágyna, annak ott az 1,6-os 132 lóerővel (5 180 000 Ft). A dízelpártiaknak az 1,4-es 90 lóerős (5 455 000 Ft) és a 2,0 literes, 124 lovas (6 385 000 Ft) motorok állnak rendelkezésre, aki pedig igazán spórolós Auris kombira vágyna, annál a 136 lóerő rendszerteljesítményű Hybrid (6 980 000 Ft) lehet a befutó. Utóbbi típus 3,8 literes átlagfogyasztása és 88 g/km-es CO2-kibocsátása révén szerezhet híveket – a Toyota hazai importőre szerint az idei évre tervezett 400 darabos eladásnak 25%-át teszi majd ki a vegyes hajtású verzió.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!