Nagyon ragaszkodik ahhoz a Toyota, hogy nem használ turbót vagy kompresszort annak érdekében, hogy még sportosabbá tegye a GT86-os sportkocsit. Persze ez nem jelenti azt, hogy nem teszi még gyorsabbá az autót, amire a legjobb példa a Goodwoodban bemutatott TRD Griffon.
A Toyota Racing Development csapat nem aprózta el a dolgot, az összes, csavarokkal rögzített karosszériaelemet – lökhárítók, motorház- és csomagtér tető, ajtók, első sárvédők – karbonból sütött darabokra cserélték, az oldalablakokat üveg helyett polikarbonátból készítették. A 2,0 literes szívó boxermotorhoz nem nyúltak, de a végáttételt rövidebbre vették a gyorsulás javítása érdekében. Keményebb a felfüggesztés, és a gyári sperrdifit is lecserélték a fékrendszerrel egyetemben.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!