Nem csak azoknak lehet érdekes az új Porsche Macan, akiknek túlságosan nagy a Cayenne; a nagyobb modellből száműzött kézi kapcsolású váltó itt elérhető lesz majd. Igaz, az összes választható erőforráshoz kínálnak majd 7 fokozatú, dupla kuplungos váltót is.
Az Audi Q5-ös közeli rokona lesz műszakilag az új szabadidő-autó, az új fejlesztésű, 184 lóerős 2,0 literes dízel és a 240 lóerős 2,0 literes TFSI lesznek az alapmotorok. Extraként a 3,0 literes V6-os dízel is elérhető lesz egy turbóval és 265 lóerővel, a biturbót nem kapja meg a Porsche. Ennél inkább a benzines erőforrásokra koncentrálnak, a 3,0 literes V6-os kompresszorral (290 LE) és a még be sem mutatott biturbó feltöltéssel (~360 LE) is választható lesz. És persze lesz hibrid modell is a Q5 Hybrid hajtásláncával.
Idén ősszel, a Frankfurti Autószalonon leplezik majd le a Porsche Macan szabadidő-autót, amelynek a forgalmazása nem sokkal ezt követően indul majd be. Nagyon olcsó nem lesz az újdonság, hiszen nagyjából 12 millió forintos indulóárra kell számítani, ennek ellenére évi 75 000 példány értékesítésével számolnak.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!