Ész helyett inkább csak szerencséje van a videón látható fiatalembernek. Kezdjük azzal, hogy úgy akarja beindítani a Mazda MX-5-ösbe szerelt karburátoros V8-as erőforrást, hogy az még nincs a helyére rögzítve, a motorkiemelőn lóg.
Folytassuk azzal, hogy még kipufogó sincs a motoron, tehát lényegében a garázsban ér véget az égési folyamat – nem valószínű, hogy megfelelően van beállítva a karburátor. Szóval miután hosszas indítózás után lángra kap a környék, emberünk továbbra is bátran működteti az indítómotort. Aztán megpróbálja elfújni a tüzet, ennél a méretnél ez azonban csak plusz oxigénbevitelt, tehát égésgyorsítást jelent. Akkor se esik le neki a tantusz, amikor a benzintankot helyettesítő piros műanyag benzines kanna lángra kap. Ekkor elszalad, és a kerti slaggal próbálja oltani a tüzet. Szerencséje, hogy sikerül kioltani a lángokat, hiszen a benzin úszik a vízen, tehát ha már egy kicsit is nagyobbak lettek volna a lángok, nem lett volna sikeres. A motor azonban egészen biztosan nem örül majd annak, hogy a karburátoron át direktbe nyomtak bele egy kis vizet.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!