A recept egyszerű, a megvalósítás már kevésbé: végy egy Volkswagen Golf IV-est/Borát, szabdald apró darabokra a kocsit, majd szerezz még egy rakás alkatrészt, és alig pár hónap munkával már kész is a sportkocsi.
A Smyth Performance már évek óta dolgozott a G3F elnevezésű autón, amelynek most piacra dobták az építőkészletét – az ár 9900 dollár. A megépítés már a kedves ügyfél feladata, ahogy az építéshez szükséges további alkatrészek beszerzése is.
Lényegében az történik, hogy a Golf padlólemezét megrövidítik, majd egy másik autó orrát hegesztik hátra – lényegében két első futómű dolgozik az autó alatt, csak elölről eltávolítják az erőforrást. Ennek előnye, hogy megmarad a gyári gyűrődőzóna, és a felfüggesztés kopó alkatrészei is olcsó, nagyszériás darabok. Egyelőre nincs arról hír, hogy ez a radikális átalakítás az Európai Unióban is legális lenne, a Smyth G3F tehát marad USA-specialitás.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!