Esős időben, csúszós aszfalton vezette az SRT Viper kupét a Chrysler egy mérnöke a cég főhadiszállásának közelében, amikor elveszítette uralmát a jármű felett, és az megpördült.
A kocsi a forgalmi irányokat elválasztó árokba csapódott, ahol nem hagyományos szalagkorlát, hanem kifeszített drótkötelek jelentették a biztonsági kerítést, és az egyik ezek közül szó szerint kettévágta az autót, három tetőoszlopot is letarolt. Az áldozat, Martin Morse egyedül ült az autóban, és olyan súlyos sérüléseket szenvedett, hogy a helyszínen meghalt.
A baleset körülményeit tisztázni szeretnék a hatóságok, mert a szemtanúk elmondása szerint az egyik gyorsforgalmi útról a másikra vezető rámpán az autó megállt, majd elindult – közvetlenül ezt követően következett be a megpördülés. Műszaki hibát nem találtak az autón, de nem zárják ki, hogy orvosi okokból (rosszullét) veszítette el uralmát az autó fölött a négy gyermekes családapa.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!