A Kizashihoz hasonlóan sportos megjelenésű a Suzuki Authentics nevű tanulmánya, de az új formavilágnak megfelelő részletek miatt sokkal modernebb a forma. Például miután a VW feladta a hatalmas hűtőrácsot, végre a japánok is búcsúznak tőle.
Ami maradt az a sportos megjelenés, ami leginkább annak köszönhető, hogy ezúttal formailag képesek voltak teljesen elszakadni a műszaki alapot biztosító új SX4-estől, nem egy magas építésű karosszériát kellett megtoldani egy csomagtartóval.
A Suzuki Authentics tanulmány műszaki tartalmával kapcsolatban semmit nem árultak el, de nagyot nem tévedünk, ha az ott megismert 1,6 literes benzin- és dízelmotort képzeljük az autó orrába. Európán kívül nagyobb, 2,0-2,4 literes benzinmotor is elképzelhető. Még az is lehet, hogy mire sorozatgyártásba kerül, a tanulmányhoz képest (hossz 4,6 méter, tengelytávolság 2,75 méter) megnövelik a méreteket.