Több mint 40 000 látogató volt kíváncsi a bő 1200 járműre (négy- és kétkerekűekre egyaránt) a standokon, s aki netán túl statikusnak találta a látványt, figyelhette, hogy mi történik a két színpadon, a kültéri stunt-pályán és a zárt gymkhana-arénában. Idén elég erős jelenlétet mutattak az autógyártók. Nagy területre vonult ki a VW, az Opel, a Citroën, a Kia, a Hyundai, a Mercedes, a Nissan, a Mitsubishi, a Jaguar és a Peugeot. A tuningkedvelők kicsit tartottak is tőle, hogy „elszalonosodik” a rendezvény, de szerencsére a kiállítók profin válogatták össze a témákat, sportos és prémiummodelleket állítottak ki. Ráadásul egyéni ötleteket is hoztak, például a VW autómodell-versenypályát rakott össze, amelyen vívhattak a látogatók, a trükk az volt, hogy bicikliket tekerve kellett áramot termelni, az hajtotta a kisautókat. Ez a show persze továbbra is a tuningról szól! Csapatok-klubok hoztak glancolt autókat Németországból, Belgiumból, Hollandiából, Lengyelországból és persze a szomszédos országokból. Szép volt a felhozatal, minden márka és minden építési stílus képviseltette magát. Míg az A pavilonban sok volt a céges demóautó, akár hifi, akár teljesítménytuning vagy carstyling témában, addig a D-ben a magánépítésű autók sorakoztak.
Ken Block is köztünk járt
A szabadtéri stunt-pályán és a zárt gymkhana-arénában tomboltak a lóerők. Drifterek, szlalomosok mutatták meg, mit tudnak, streetfighterek adták tehetségük legjavát. A show fénypontja a gymkhana-pápa, Ken Block látogatása volt. Az amerikai versenyző az új Fiesta ST-vel bemutatózott, majd keblére ölelte a közönséget.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!