Az aktuális Combo tehát egy átemblémázott Fiat, de ezzel nincs semmi gond, hiszen a Dobló a szegmens egyik legpraktikusabb darabja. A raktér kétszárnyas hátsó és oldalsó tolóajtón keresztül is megközelíthető, hosszúsága 1820 mm, szélessége 1714 mm, mely a kerékdobok között 1230 mm-re szűkül. Plusz pont jár a belső visszapillantóért, az üvegezett hátfalajtóért és a válaszfalért – tolatásnál sokat könnyítenek a sofőr feladatán.
Praktikus a középkonzol tetejéről kihajtható csiptetős tartó, a menetlevélnek pont megjárja. A kabinban az apróbb és a nyitott rekeszek dominálnak, a nagyobb dolgokat az ülések mögé tehetjük. A használaton kívüli utasoldali övcsat menet közben ütemesen veri a B-oszlop borítását, érdemes azt ilyenkor inkább bekapcsolni.
Az 1,3-as dízel a kelleténél zajosabb, a váltó áttételezése extrémen rövid, a fokozatjelző már 55 km/óránál az ötödik kapcsolását javasolja. 130 km/óránál 3300-as fordulattal kell számolni, ez nincs jó hatással a fogyasztásra – a tesztátlag 6,9 l/100 km volt. A 90 lóerős CDTI dinamikája elfogadható, persze a maximális, 750 kg-os terhelhetőséget kihasználva azért alábbhagy a lendülete. A Combo 1,3-as CDTI változata nettó 3,63 milliótól rendelhető, és akár nyújtott tengelytávval (L2) vagy magasított tetővel (H2) is konfigurálható.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!