Pályaalkalmassági vizsgálat - Mégane RS

2012. május 21. (hétfő) Tóth Zoltán Zsolt

Nem csak látványban erősebb a hot-hatch király! Meghajtottuk a Renault Mégane RS-t.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - iWiW, Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Megosztás az iWiW-en! gomb "Megosztás az iWiW-en" gomb. Ezzel a gombbal a legnépszerűbb magyar közösségi oldalon, az iWiW-en tudsz tartalmat megosztani. A felugró ablakban beírhatod véleményedet is, és ha épp nem vagy bejelentkezve, egyben azt is megteheted.

Ha aktiváljuk a menetstabilizáló rendszer sport üzemmódját, immár nem csak élénkebb gázreakciókat és elnézőbb „őrangyalt” kapunk – az ESP teljesen ki is kapcsolható. Ezután 250 helyett 265 lóerővel és 340 helyett 360 Nm-rel garázdálkodhatunk, így pedig kereken 6,0 másodperc alatt (-0,1 s) rongyolhatunk százra! Lélektanilag tök jó, de tesztmérnöknek kell lenni, hogy érezzük a valódi különbséget.

A cikk a hirdetés után folytatódik

Nagyon is érezni viszont a „hétköznapi” Luxe és a keményebb futóművel, valamint önzáró differenciállal megáldott Cup verzió közötti különbséget. Utóbbi már versenypályán is remekül helytáll (a Nürburgringen 8'07,97"-es idővel tartja a fronthajtású sportkocsik rekordját), amit ezúttal a spanyolországi Monteblanco aszfaltján is bizonyított.

  Ha látványra nem is, amúgy ez egy vérpezsdítő hely. Újdonság a karbonmintás kárpitozás Ha látványra nem is, amúgy ez egy vérpezsdítő hely. Újdonság a karbonmintás kárpitozás

Fergeteges szórakozás az RS-t űzni, szemtelenül jól fogja az utat, s miközben terhelésváltásra játékossá válik, mindvégig kezesen viselkedik. Az örömködést az áthangolt kipufogóból érkező ércesebb, hörgősebb hangzás teszi még élvezetesebbé. Külsőleg a fekete fényszóróház és a Red Design Pack a legnagyobb változás: a sárga gépen nagyon ütősen mutat az F-1 stílusú légterelő, a küszöb, a felniperem és a diffúzor piros csíkozása.

  Pályázásra kötelező a Recaro Pályázásra kötelező a Recaro

A Mégane RS árcéduláján szereplő 7 990 000 Ft félmillióval jutányosabb ugyan a korábbinál, de a Cup verzión felül (480 000 Ft) most felárat kérnek a Recaro kagylóülésekért (315 000 Ft) és az RS Monitor (68 000 Ft) fedélzeti telemetriáért is.

  Harsányabban szól a középen kivezetett kémény Harsányabban szól a középen kivezetett kémény

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! iWiW Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Pályaalkalmassági vizsgálat - Mégane RS

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: 50 éves a Skoda 1000 MB, Tuning: Skoda S100
  • Teszt: Seat Leon ST 1.4 TSI, Dacia Logan MCV 1.5 dCi, Toyota Auris Sports Tourer HSD, Toyota Corolla 1.6 CVT, Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI, BMW X5 xDrive30d, Honda CB500X és Honda VFR1200X
  • Vezettük: Audi S1 és Audi S3 Cabriolet, Porsche 911 Targa 4 és 4S
  • Tanácsadó: Autók tavaszi karbantartása

Aktuális: Auto Bild 2014. április

Autó-Motor aktuális címlap
  • Design Award 2014 – szavazzon, melyik autó tetszik a legjobban Önnek!
  • Nyári abroncsok összehasonlítása 225/50 R17-es méretben
  • Vezettük: Mini Cooper S, Seat Leon Cupra, Mercedes C-osztály, Porsche Macan
  • Kompakt szabadidő-autók összehasonlítása: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX, ©koda Yeti, Volkswagen Tiguan
  • 100 000 km: Mini Cooper SD Countryman

Időjárás

Budapest

zápor
19 °C
10 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?