Óriáskombi a Mercedes E-osztályból - megvadítva

2012. július 5. (csütörtök)

A Binz már korábban bemutatta az E-osztályos Mercedes alapján épített extra méretű kombiját, most sportkocsit faragott belőle.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Az Esseni Tuningshow keretén belül mutatta be a Binz karosszériaépítő az extrahosszú Mercedes E-osztályos kombit, aminek most megkezdte a forgalmazását. Erre a tényre egy sportos megjelenéssel és kiegészítőkkel ellátott példánnyal, az X-Orange-zsal szeretné felhívni az érdeklődők figyelmét.

A cikk a hirdetés után folytatódik

A németek 86 centivel nyújtják meg a karosszéria hosszát, ráadásul mindezt úgy teszik, hogy a teljes növekedés a raktér javát szolgálja. A hátsó ajtókat/hátsó sárvédőket gyártják újra, és extrahosszú lesz a hátsó oldalablak is az összesen 5,76 méter hosszú karosszérián. Alaphelyzetben is 1390 literes a csomagtér, a hátsó ülés ledöntésével 2620 literes a hátsó – a több mint három méter hosszú raktérbe különösebb helyezkedés nélkül lehet síléceket, kerékpárokat szállítani. Erőforrástól függően akár 600 kg lehet a Binz kombi terhelhetősége, az elektronikus menetstabilizálót felkészítették a 3735 mm-es tengelytávból adódó menetdinamikai változásokra.

A Binz X-Orange egyébként feketére fényezett 20 colos felniket, a nyújtott karosszériához igazított spoilerkészletet kapott, és a több mint 3 méter hosszúságú tetőt karbonból készítették. Az első kagylóülések négypontos biztonsági öveket kaptak, amelyek ellehetetlenítik a hátsó ülések használatát, de hát valami kis hibája minden autónak lehet. Alcantarával vontak be mindent az utastérben, néhány LED-et is elrejtettek a hangulatvilágítás kedvéért, és összesen 3500 Watt teljesítményű hifit is beépítettek a csomagtér oldalába.

Azonban nem valószínű, hogy gyakori látvány lesz majd a túlméretes Binz kombi, hiszen legalább 125 000 eurót kell érte fizetni. Az árlista felfelé nyitott, hiszen akár az X-Orange-ot is megvalósítják a kedves ügyfélnek, ha épp egy túlméretes sportkombira vágyna. Mindössze azt a feltételt támasztja a Binz, hogy legalább a 204 lóerős dízelt kell választania a megrendelőnek. Az a 86 centis toldás ugyanis pár száz kilóval megnöveli a Mercedes E-osztály tömegét, és legalább ekkora teljesítmény/nyomaték kell ahhoz, hogy gond nélkül mozogjon az alkotás.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Óriáskombi a Mercedes E-osztályból - megvadítva

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo, BMW R 1200 GS Adventure
  • Vezettük: Citroën C4 Cactus és Citroën C1, Audi A3 Sportback e-tron, Seat Leon ST 4Drive
  • Tanácsadó: Gondok az olajnyomással
  • Haszonjármű melléklet: Peugeot Boxer, Renault Trafic, Mercedes Sprinter, Setra S 515 HD, Renault Trucks C és K sorozat, Ford Transit Courier, Nissan e-NV200, Opel Vivaro, Iveco Daily, Fiat Dobló Cargo 1.6 Mjet Maxi XL, Fiat Ducato 2.3 Mjet 150 MH2

Aktuális: Auto Bild 2014. július-augusztus

Autó-Motor aktuális címlap
  • Összehasonlítás: Kompakt ötajtósok: Ford Focus 1.6 TDCi, Opel Astra 1.6 CDTI, Peugeot 308 1.6 e-HDi, Renault Mégane 1.5 dCi Stop&Start, Volkswagen Golf Blue TDI. Prémium szabadidő-autók: Audi Q5 3.0 TDI Clean Diesel quattro S tronic, Mercedes GLK 350 CDI 4Matic, Porsche Macan S Diesel
  • Vezettük: Citroen C4 Cactus, Jeep Cherokee, Volkswagen Caddy Kombi 2.0 TDI DSG 4Motion
  • Exkluzív: Leyat Hélica propellerautó
  • Technika: Volkswagen Passat B8
  • 100 000 km: Volvo V60 D2 DRIVe

Időjárás

Budapest

zivatar
33 °C
18 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?