Óriáskombi a Mercedes E-osztályból - megvadítva

2012. július 5. (csütörtök)

A Binz már korábban bemutatta az E-osztályos Mercedes alapján épített extra méretű kombiját, most sportkocsit faragott belőle.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - iWiW, Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Megosztás az iWiW-en! gomb "Megosztás az iWiW-en" gomb. Ezzel a gombbal a legnépszerűbb magyar közösségi oldalon, az iWiW-en tudsz tartalmat megosztani. A felugró ablakban beírhatod véleményedet is, és ha épp nem vagy bejelentkezve, egyben azt is megteheted.

Az Esseni Tuningshow keretén belül mutatta be a Binz karosszériaépítő az extrahosszú Mercedes E-osztályos kombit, aminek most megkezdte a forgalmazását. Erre a tényre egy sportos megjelenéssel és kiegészítőkkel ellátott példánnyal, az X-Orange-zsal szeretné felhívni az érdeklődők figyelmét.

A cikk a hirdetés után folytatódik

A németek 86 centivel nyújtják meg a karosszéria hosszát, ráadásul mindezt úgy teszik, hogy a teljes növekedés a raktér javát szolgálja. A hátsó ajtókat/hátsó sárvédőket gyártják újra, és extrahosszú lesz a hátsó oldalablak is az összesen 5,76 méter hosszú karosszérián. Alaphelyzetben is 1390 literes a csomagtér, a hátsó ülés ledöntésével 2620 literes a hátsó – a több mint három méter hosszú raktérbe különösebb helyezkedés nélkül lehet síléceket, kerékpárokat szállítani. Erőforrástól függően akár 600 kg lehet a Binz kombi terhelhetősége, az elektronikus menetstabilizálót felkészítették a 3735 mm-es tengelytávból adódó menetdinamikai változásokra.

A Binz X-Orange egyébként feketére fényezett 20 colos felniket, a nyújtott karosszériához igazított spoilerkészletet kapott, és a több mint 3 méter hosszúságú tetőt karbonból készítették. Az első kagylóülések négypontos biztonsági öveket kaptak, amelyek ellehetetlenítik a hátsó ülések használatát, de hát valami kis hibája minden autónak lehet. Alcantarával vontak be mindent az utastérben, néhány LED-et is elrejtettek a hangulatvilágítás kedvéért, és összesen 3500 Watt teljesítményű hifit is beépítettek a csomagtér oldalába.

Azonban nem valószínű, hogy gyakori látvány lesz majd a túlméretes Binz kombi, hiszen legalább 125 000 eurót kell érte fizetni. Az árlista felfelé nyitott, hiszen akár az X-Orange-ot is megvalósítják a kedves ügyfélnek, ha épp egy túlméretes sportkombira vágyna. Mindössze azt a feltételt támasztja a Binz, hogy legalább a 204 lóerős dízelt kell választania a megrendelőnek. Az a 86 centis toldás ugyanis pár száz kilóval megnöveli a Mercedes E-osztály tömegét, és legalább ekkora teljesítmény/nyomaték kell ahhoz, hogy gond nélkül mozogjon az alkotás.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! iWiW Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Óriáskombi a Mercedes E-osztályból - megvadítva

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: 50 éves a Skoda 1000 MB, Tuning: Skoda S100
  • Teszt: Seat Leon ST 1.4 TSI, Dacia Logan MCV 1.5 dCi, Toyota Auris Sports Tourer HSD, Toyota Corolla 1.6 CVT, Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI, BMW X5 xDrive30d, Honda CB500X és Honda VFR1200X
  • Vezettük: Audi S1 és Audi S3 Cabriolet, Porsche 911 Targa 4 és 4S
  • Tanácsadó: Autók tavaszi karbantartása

Aktuális: Auto Bild 2014. április

Autó-Motor aktuális címlap
  • Design Award 2014 – szavazzon, melyik autó tetszik a legjobban Önnek!
  • Nyári abroncsok összehasonlítása 225/50 R17-es méretben
  • Vezettük: Mini Cooper S, Seat Leon Cupra, Mercedes C-osztály, Porsche Macan
  • Kompakt szabadidő-autók összehasonlítása: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX, ©koda Yeti, Volkswagen Tiguan
  • 100 000 km: Mini Cooper SD Countryman

Időjárás

Budapest

borult
14 °C
4 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?