Vannak olyan autók a Nissan kínálatában, amelyből százezer-szám értékesítenek, mégis, alig veszi észre azokat az ember a forgalomban, annyira átlagosak. Aztán ott vannak a japánoknak azok az autói, amelyek megjelenésük vagy épp tudásuk miatt rögtön megmaradnak az ember emlékezetében. Ezeket mossa össze az Egyesült Államokban működő forgalmazó, persze szigorúan csak virtuálisan!

A Sentra nevű lépcsős hátú autó a márka és ha a különféle árengedményeket figyelmen kívül hagyjuk az Egyesült Államok legolcsóbb újautója. Ezt a 370 Z sportkocsival próbáltak ötvözni a számítógép segítségével, és az igazat megvallva egész jól sikerült a műtét. Különösebb fennakadás nélkül elfogadnák a vásárlók, ha így nézne ki a márka várható, kis méretű, hátsókerékhajtású autója. A Nissan Maxima nevű limuzint rögtön a GT-R sportkocsival vették egy kalap alá, és ennél már egy kicsit nehezebb eldönteni, hogy szereti vagy épp gyűlöli-e az ember. Nem az arányokkal van baj, csak Japánban létezik olyan limuzin, ami a GT-R-rel közös alapra épül, és annak valahogy szerencsésebb megjelenése van.

Végül, de nem utolsó sorban következzen az a terepjáró-kavarodás, amely bebizonyítja, hogy a Juke formája igenis harmonikus és szép. Elég csak fél szemmel rápillantani az xTerra és a Juke ötvözetére, hogy az embernek elmenjen a kedve az ilyen irányú kísérletezéstől. Talán azért, mert erre az alkotásra egyszerűen nem fordítottak annyi energiát, mint a másik kettőre.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!