1226 ördögi lóerő

2012. szeptember 6. (csütörtök)

A Cadillac CTS-V önmagában is brutális teljesítményű autó. A Hennessey ráduplázott. És hozzáadott még egy keveset.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - iWiW, Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Megosztás az iWiW-en! gomb "Megosztás az iWiW-en" gomb. Ezzel a gombbal a legnépszerűbb magyar közösségi oldalon, az iWiW-en tudsz tartalmat megosztani. A felugró ablakban beírhatod véleményedet is, és ha épp nem vagy bejelentkezve, egyben azt is megteheted.

A múlt hónapban Wolfgang Dürheimer, a Volkswagen konszernhez tartozó Bugatti márka irányítója kijelentette, hogy az új Galibier autójuk lesz a világ leggyorsabb, négyszemélyes autója – beleértve a tuningolt autókat is. Ezzel azért vitatkozna egy keveset John Hennessey, aki a maga részéről Texasban űzi az ipart.

A cikk a hirdetés után folytatódik

Különösebb fenntartások nélkül bármit tuningol ő és kis csapata, ha a megrendelő elég képzelőerővel és anyagi háttérrel rendelkezik. Például szeretne egy, még a gyárinál is brutálisabb Cadillac CTS-V-t. Mostanáig csak ezer lóerőig tudták kiszolgálni az igényeket, azonban most elkészültek a 7,0 literes, biturbó V8-as legújabb változatával, amelynél már 1226 lóerő és 1503 Nm a csúcsteljesítmény!

Ezzel a motorral szerelve a CTS-V kupé 10,2 másodperc alatt futja a negyedmérföldet, ennél hosszabb távon még nem próbálták ki a VR1200 Twin Turbo tudását. Azonban John Hennessey megüzente, ha a Volkswagen Ehra-Lessienben található próbapályáját (itt tesztel a Bugatti is) a rendelkezésére bocsátják, akkor megmutatja, mit is tud az autója. Az nem lehet kifogás, hogy a CTS-V kupé, nem pedig limuzin, hiszen már dolgoznak a 4 ajtós lépcsős hátú és kombi karosszériás CTS-V átépítésen is. A Hennessey VR1200 Twin Turbo kupéból mindössze 12 darabot fognak készíteni, hiszen fontosnak tartják az exkluzivitás megőrzését. Vételár nincs, egészen pontosan a kedves ügyfél egyedi igényei után kalkulálnak végösszeget.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! iWiW Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
1226 ördögi lóerő

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: 50 éves a Skoda 1000 MB, Tuning: Skoda S100
  • Teszt: Seat Leon ST 1.4 TSI, Dacia Logan MCV 1.5 dCi, Toyota Auris Sports Tourer HSD, Toyota Corolla 1.6 CVT, Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI, BMW X5 xDrive30d, Honda CB500X és Honda VFR1200X
  • Vezettük: Audi S1 és Audi S3 Cabriolet, Porsche 911 Targa 4 és 4S
  • Tanácsadó: Autók tavaszi karbantartása

Aktuális: Auto Bild 2014. április

Autó-Motor aktuális címlap
  • Design Award 2014 – szavazzon, melyik autó tetszik a legjobban Önnek!
  • Nyári abroncsok összehasonlítása 225/50 R17-es méretben
  • Vezettük: Mini Cooper S, Seat Leon Cupra, Mercedes C-osztály, Porsche Macan
  • Kompakt szabadidő-autók összehasonlítása: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX, ©koda Yeti, Volkswagen Tiguan
  • 100 000 km: Mini Cooper SD Countryman

Időjárás

Budapest

erősen felhős
23 °C
12 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?