A BMW müncheni gyárában dolgozó gyakornokok a modellező osztály és a tanulmányépítő mérnökök segítségével készítették el a BMW X7 Pick-up nevű teherautót, amelynek célja, hogy méltó körülmények között lehessen szállítani az F 850 GS motorkerékpárt; a lökhárítón elhelyezett rendszám lenyitott platóajtóval is látható, tehát így is közlekedhet a közúti forgalomban a gép.

Egy 40i motorral szerelt X7-est áldoztak fel az átalakításért, amely során 140 (csukott platóajtó) vagy 200 centi (nyitott platóajtó) hosszú rakteret valósítottak meg a két üléssor mögött. A normál X7-eshez képest 10 centivel lett hosszabb a karosszéria, a karbon nagyvonalú alkalmazásával (tetőlemez, hátsó oldalajtók, platóajtó) pedig 200 kg-ot spóroltak meg – ennek egy részét aztán merevítések formájában vissza kellett építeni.

Kézzel készítették a raktér tíkfa burkolatát, az itt lévő, alapvetően csomagrögzítésre szánt fém elemeket 3D nyomtatással készítették. A platóajtó és a hátsó lámpák egyébként a Rolls-Royce Cullinanről származnak, de egész jól néznek ki a teherautón is.