Két kilogrammal csökkent a 2012-es Suzuki GSX-R1000 tömege az előző modellhez képest, többek között a korábbinál 11 százalékkal könnyebb dugattyúk miatt, ami ráadásul még pörgősebb erőforrást eredményez.

Ehhez még hozzájön az új fejlesztésű, 4-2-1 leömlő, a titánium kipufogódob, a szelepek darabonként 2,5 grammal könnyebbek, a sűrítést 12.9:1-re növelték. Az új Brembo első fékrendszer és felni jelentősen csökkenti a rugózatlan tömeget elöl, ami jótékonyan hat a vezethetőségre.

Az új Suzuki GSX-R1000 november 8-án mutatkozik be a milánói Eicma kiállításon, pontos adatokat – teljesítményre és fürgeségre vonatkozóan is – akkor adnak majd közre.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!