Márka - Honda

Lépcsős Civic - Európának

2011. augusztus 4.

Kicsit megpiszkálták a lépcsős hátú Honda Civic megjelenését, az autó az ötajtóssal együtt Frankfurtban mutatkozhat be.

Nem változik sokat a Honda Civic

2011. augusztus 1.

Európába a jövő év elején érkezik meg a kilencedik generációs Honda Civic, a kifejezetten nekünk gyártott ötajtós karosszériával.

Karamboloztak a Honda CR-V prototípussal

2011. július 28.

Az Egyesült Államokban törték össze az erősen álcázott Honda CR-V prototípust – egy áldozat képei.

Bemutató Honda CR-Z

2010. február 3.

A Hondának már égetően szüksége volt egy háromajtós, felvillanyozó külsejű modellre. Az pedig, hogy a CR-Z hibridhajtású, csak hab a tortán!

Menetpróba Honda FCX Clarity

2009. november 2.

Mi lesz, ha elfogy a Föld olajkészlete? Erre bizony nincs válasz, de a várható krachot jócskán elodázhatja, ha nem füstöljük el tüzelőanyagként, hanem például hidrogén-tüzelőanyagcellás autóval járunk!

Teszt Honda Civic 1.8 Sport

2009. július 9.

Életciklusa félidején a Honda űrhajója sem kerülhette el a ráncfelvarrást. A formatervezők rést ütöttek a Civic pajzsán.

Teszt: Honda Accord 2.2 i-DTEC

2008. augusztus 28.

Az új Civic esetében a Honda tudatosan vállalta a designforradalmat, de a teljesen más vevőkört megcélzó Accorddal már sokkal óvatosabb. A hangsúly továbbra is a műszaki tartalmon van, emellett az ár-érték arány és a kedvező fenntartási költségek a fő erényei.

Teszt: Honda Civic Type-R

2007. augusztus 15.

Amikor megláttam az új Civic Type-R első hivatalos képeit, elismerően csettintettem. Ez igen, a XXI. században így kell kinéznie egy sportkocsinak – bármelyik sci-fiben megállná a helyét, játszódjon az 2050-ben, vagy akár 2500-ban! De mi a helyzet, ha napjainkban, a hazai útviszonyok között kell bizonyítania?

Teszt: Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC és 2.2 i-CTDi

2007. július 23.

Két hét tesztidő két háromajtós, 140 lovas Civic-kel, egy csavarral a történetben. Félidőben dízelre cseréltem a benzinest, s arra számítottam, hogy észre sem fogom venni a különbséget. Majdnem így történt, de azért van eltérés a két modellváltozat között.

Teszt: Honda Legend 3.5 V6 SH-AWD

2007. július 9.

Nagyon finom, precíz autókra mondják, hogy olyan, mint az óramű. Nos, ha tovább visszük e hasonlatot, akkor a Honda Legend maga a kronométer! Sajnos a költségszintje is ennek megfelelő, így nem éppen gazdaságos megoldás a szintén pontos Seiko kvarcórákhoz, azaz egyéb Honda típusokhoz képest. Ám egy ilyen csúcsmodell esetében többet számít a különlegesség, amivel nem is marad adósunk a Legend.

1 | 2 | 3 | következő »

Aktuális: 2014/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: 50 éves a Skoda 1000 MB, Tuning: Skoda S100
  • Teszt: Seat Leon ST 1.4 TSI, Dacia Logan MCV 1.5 dCi, Toyota Auris Sports Tourer HSD, Toyota Corolla 1.6 CVT, Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI, BMW X5 xDrive30d, Honda CB500X és Honda VFR1200X
  • Vezettük: Audi S1 és Audi S3 Cabriolet, Porsche 911 Targa 4 és 4S
  • Tanácsadó: Autók tavaszi karbantartása

Aktuális: Auto Bild 2014. április

Autó-Motor aktuális címlap
  • Design Award 2014 – szavazzon, melyik autó tetszik a legjobban Önnek!
  • Nyári abroncsok összehasonlítása 225/50 R17-es méretben
  • Vezettük: Mini Cooper S, Seat Leon Cupra, Mercedes C-osztály, Porsche Macan
  • Kompakt szabadidő-autók összehasonlítása: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX, ©koda Yeti, Volkswagen Tiguan
  • 100 000 km: Mini Cooper SD Countryman

Időjárás

Budapest

zápor
17 °C
7 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?