Újra CVT váltóval adják a Honda Jazz-t

2010. november 30. (kedd)
Megfiatalodik a 2011-es modellévre a Honda Jazz, és legfontosabb újításként kidobják az i-Shift váltót, és visszatérnek a CVT-hez.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

  Újak a fényszórók, a megjelenés fiatalosabb lett Újak a fényszórók, a megjelenés fiatalosabb lett
Ötletes belső kialakításának köszönhetően a Honda Jazz meglehetősen nagy rajongótáborral rendelkezik, az eladásokkal sincs baj, ezért csak minimális mértékben módosítják az autó megjelenését. Újak a lökhárítók, amelyek egyben csökkentik a légellenállást is, a Cw érték 0,336-ról 0,330-ra mérséklődik.
A cikk a hirdetés után folytatódik

  Kevesebb turbulenciával válik le a légáram az autó hátuljáról az új lökhárító miatt, részben e miatt csökkent a fogyasztás Kevesebb turbulenciával válik le a légáram az autó hátuljáról az új lökhárító miatt, részben e miatt csökkent a fogyasztás
A modellfrissítés részeként visszatér a fokozatmentes automatikus váltó a kínáltba, az i-Shift robotizált váltó helyett lehet majd kérni az 1,4 literes motorhoz. Extraként immár bőr kárpitozással is kérhető a Honda kisautója, ebben az esetben a légkiömlők köré króm díszítést is adnak, az 1,4-es benzineshez extra, a HX felszereltségű hibridnél széria ez a fényűző belső. Az 1,2 és 1,4 literes motorok fogyasztását minimális mértékben csökkentették, 123 és 126 g/km a CO2-kibocsájtásuk, a CVT váltós kivitel 125 g/km-es CO2-kibocsájtással rendelkezik, ez 5,3-5,4 l/100 km-es átlagfogyasztást jelent.

  Februárban, a modellfrissítéssel együtt indul a Jazz Hybrid forgalmazása Februárban, a modellfrissítéssel együtt indul a Jazz Hybrid forgalmazása

Új a kínálatban a Párizsban már megmutatott hibrid változat, amely 4,5 l/100 km-es szabványos átlagával kategóriájának legtakarékosabb, automatikus váltóval szerelt autója. Az összes Jazz-re igaz, hogy a futómű áthangolásával kényelmesebbé tették az utazást, és javítottak a kormány-visszajelzésen is, aminek köszönhetően javult a vezethetőség. Négy új karosszériaszínnel bővül a választék.

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Újra CVT váltóval adják a Honda Jazz-t

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/17-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI CoD S tronic, Kia Soul 1.6 CRDi, Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD, BMW X4 xDrive30d, Honda NM4 Vultus
  • Tuning: Volkswagen Golf III TDI
  • Extra: Porsche Múzeum
  • Vezettük: Opel Adam Rocks
  • Bemutató: Mazda MX-5, Jaguar XE

Aktuális: Auto Bild 2014. szeptember

Autó-Motor aktuális címlap
  • Arany Kormánykerék 2014
  • Összehasonlítás: Háromhengeresek: Citroën C3, Citroën C4, Ford Focus, Ford B-Max, Hyundai i10, Mini Cooper, Mini Cooper D, Mitsubishi Space Star, Peugeot 208, Renault Captur, Smart Fortwo, VW Up!. Sportkocsik: Alfa Romeo 4C, Lotus Elise, Toyota GT-86. Dobozautók: Citroën Berlingo 1.6 HDi 115, Ford Tourneo Connect 1.6 TDCi 115, Opel Combo Tour 1.6 CDTI, Renault Kangoo 1.5 dCi S&S 110
  • Vezettük: BMW 2 Active Tourer, Toyota Aygo, Toyota Yaris, Audi A3 Sportback e-tron, Seat Leon ST 4Drive
  • Technika: Ember a gép ellen: BMW 235i robotautó kontra versenyző

Időjárás

Budapest

közepesen felhős
17 °C
9 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?