Újra CVT váltóval adják a Honda Jazz-t

2010. november 30. (kedd)
Megfiatalodik a 2011-es modellévre a Honda Jazz, és legfontosabb újításként kidobják az i-Shift váltót, és visszatérnek a CVT-hez.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - iWiW, Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Megosztás az iWiW-en! gomb "Megosztás az iWiW-en" gomb. Ezzel a gombbal a legnépszerűbb magyar közösségi oldalon, az iWiW-en tudsz tartalmat megosztani. A felugró ablakban beírhatod véleményedet is, és ha épp nem vagy bejelentkezve, egyben azt is megteheted.

  Újak a fényszórók, a megjelenés fiatalosabb lett Újak a fényszórók, a megjelenés fiatalosabb lett
Ötletes belső kialakításának köszönhetően a Honda Jazz meglehetősen nagy rajongótáborral rendelkezik, az eladásokkal sincs baj, ezért csak minimális mértékben módosítják az autó megjelenését. Újak a lökhárítók, amelyek egyben csökkentik a légellenállást is, a Cw érték 0,336-ról 0,330-ra mérséklődik.
A cikk a hirdetés után folytatódik

  Kevesebb turbulenciával válik le a légáram az autó hátuljáról az új lökhárító miatt, részben e miatt csökkent a fogyasztás Kevesebb turbulenciával válik le a légáram az autó hátuljáról az új lökhárító miatt, részben e miatt csökkent a fogyasztás
A modellfrissítés részeként visszatér a fokozatmentes automatikus váltó a kínáltba, az i-Shift robotizált váltó helyett lehet majd kérni az 1,4 literes motorhoz. Extraként immár bőr kárpitozással is kérhető a Honda kisautója, ebben az esetben a légkiömlők köré króm díszítést is adnak, az 1,4-es benzineshez extra, a HX felszereltségű hibridnél széria ez a fényűző belső. Az 1,2 és 1,4 literes motorok fogyasztását minimális mértékben csökkentették, 123 és 126 g/km a CO2-kibocsájtásuk, a CVT váltós kivitel 125 g/km-es CO2-kibocsájtással rendelkezik, ez 5,3-5,4 l/100 km-es átlagfogyasztást jelent.

  Februárban, a modellfrissítéssel együtt indul a Jazz Hybrid forgalmazása Februárban, a modellfrissítéssel együtt indul a Jazz Hybrid forgalmazása

Új a kínálatban a Párizsban már megmutatott hibrid változat, amely 4,5 l/100 km-es szabványos átlagával kategóriájának legtakarékosabb, automatikus váltóval szerelt autója. Az összes Jazz-re igaz, hogy a futómű áthangolásával kényelmesebbé tették az utazást, és javítottak a kormány-visszajelzésen is, aminek köszönhetően javult a vezethetőség. Négy új karosszériaszínnel bővül a választék.

Tetszett a cikk? Ossza meg! iWiW Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Újra CVT váltóval adják a Honda Jazz-t

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: 50 éves a Skoda 1000 MB, Tuning: Skoda S100
  • Teszt: Seat Leon ST 1.4 TSI, Dacia Logan MCV 1.5 dCi, Toyota Auris Sports Tourer HSD, Toyota Corolla 1.6 CVT, Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI, BMW X5 xDrive30d, Honda CB500X és Honda VFR1200X
  • Vezettük: Audi S1 és Audi S3 Cabriolet, Porsche 911 Targa 4 és 4S
  • Tanácsadó: Autók tavaszi karbantartása

Aktuális: Auto Bild 2014. április

Autó-Motor aktuális címlap
  • Design Award 2014 – szavazzon, melyik autó tetszik a legjobban Önnek!
  • Nyári abroncsok összehasonlítása 225/50 R17-es méretben
  • Vezettük: Mini Cooper S, Seat Leon Cupra, Mercedes C-osztály, Porsche Macan
  • Kompakt szabadidő-autók összehasonlítása: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX, ©koda Yeti, Volkswagen Tiguan
  • 100 000 km: Mini Cooper SD Countryman

Időjárás

Budapest

zápor
23 °C
10 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?