Mivel az új Fiat Panda sokkal igényesebb kivitelű autó a továbbra is gyártásban maradó elődjénél, az olaszok a 4×4-es változatból csak a terepjárós megjelenésű változatot készítik el.

Ez abból a szempontból nem baj, hogy az autó valójában is sokkal terepjárósabb lesz az elődjénél. Az összkerékhajtásban nincs változás, de a kézi kapcsolású váltó immár hatfokozatú, a nagyon rövidre vett első fokozattal helyettesítik a terepváltót, szorult helyzetekben az eddigihez hasonlóan fékezéses differenciálzár segít majd.

Továbbra is egy benzines- (0.9 TwinAir 85 LE) és egy dízelmotorral (1.3 Multijet, 75 LE) lehet majd megvásárolni az autót. A hírek szerint Genfben már megismerhetjük az új Fiat Panda 4×4-et.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!