Szoborszerűen megformált új Kia Picanto

2010. december 6. (hétfő)
Elvitte is, meg nem is az új Picantót a dél-korai Kia a Bolognai Autószalonra. Életnagyságú szoborként debütált az új mini.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - iWiW, Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Megosztás az iWiW-en! gomb "Megosztás az iWiW-en" gomb. Ezzel a gombbal a legnépszerűbb magyar közösségi oldalon, az iWiW-en tudsz tartalmat megosztani. A felugró ablakban beírhatod véleményedet is, és ha épp nem vagy bejelentkezve, egyben azt is megteheted.

  Venga-stílusban készül az orr, de jó egy számmal kisebb annál az új Picanto Venga-stílusban készül az orr, de jó egy számmal kisebb annál az új Picanto
A hivatalos menetrend szerint a 2011-es Genfi Autószalonon leplezi le kínálatának legújabb tagját, az új generációs Picantót a Kia, de az egyébként jelentős olasz piacot se akarták figyelmen kívül hagyni. A megoldást egy, életnagyságú, de minden fontos részletet nélkülöző Picanto szobor jelentette, amelyet a Bolognai Autószalonon lepleztek le.
A cikk a hirdetés után folytatódik

Ennek segítségével egészen jó képet alkothatunk az újdonságról, a hiányzó részleteket meg a kémfotók segítségével rakhatjuk össze. Eddig az autó egyik legerősebben álcázott része a hátulja volt, most már azt is tudjuk, miért. A hátfal síkjából erősen kiemelkedő, az oldalsó karaktervonal végét jelentő hátsó lámpák lesznek az autó legfontosabb ismérvei.

  A rüsselsheimi főhadiszállásnál készített kémfotók árulkodnak a szobron nem látható részletekről A rüsselsheimi főhadiszállásnál készített kémfotók árulkodnak a szobron nem látható részletekről

A márka arculatához híven az eddigi dobozszerű forma sokkal sportosabb lesz, miközben a belső tér mérete nem csökken. Műszakilag se számíthatunk nagy meglepetésre, az eddigi erőforrásokkal folytatódik az autó gyártása, a 0,9 literes, háromhengeres turbómotor – legalábbis kezdetben – nem lesz elérhető a Picantóhoz, és elektromos vagy hibrid változatot is legfeljebb kísérleti célból készítenek.

  Különösen egyedi lesz az újdonság hátsója Különösen egyedi lesz az újdonság hátsója

Tetszett a cikk? Ossza meg! iWiW Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Szoborszerűen megformált új Kia Picanto

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: 50 éves a Skoda 1000 MB, Tuning: Skoda S100
  • Teszt: Seat Leon ST 1.4 TSI, Dacia Logan MCV 1.5 dCi, Toyota Auris Sports Tourer HSD, Toyota Corolla 1.6 CVT, Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI, BMW X5 xDrive30d, Honda CB500X és Honda VFR1200X
  • Vezettük: Audi S1 és Audi S3 Cabriolet, Porsche 911 Targa 4 és 4S
  • Tanácsadó: Autók tavaszi karbantartása

Aktuális: Auto Bild 2014. április

Autó-Motor aktuális címlap
  • Design Award 2014 – szavazzon, melyik autó tetszik a legjobban Önnek!
  • Nyári abroncsok összehasonlítása 225/50 R17-es méretben
  • Vezettük: Mini Cooper S, Seat Leon Cupra, Mercedes C-osztály, Porsche Macan
  • Kompakt szabadidő-autók összehasonlítása: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX, ©koda Yeti, Volkswagen Tiguan
  • 100 000 km: Mini Cooper SD Countryman

Időjárás

Budapest

zápor
16 °C
13 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?