Modellfrissítéssel kötötte össze a Volkswagen a Saveiro pickupjának új karosszériaváltozatát, így a dupla kabin mellett például (opciós) menetstabilizálónak is örülhetnek a vásárlók, a blokkolásgátló meg terep-funkcióval gyarapodott, azaz laza talajon hagyja megállásig lassulni a kerekeket. Mindez annak köszönhető, hogy teljesen új elektromos rendszert kapott az autó, így például a komfortindex (egy billentésre hármat villog) is ott van a fedélzeten.

A dupla fülkés Fiat Stradától eltérően itt nincs félajtó, ami megkönnyítené a második sorba beszállást, minden ülőhelynél teljes értékű fejtámlát találunk – három pontos biztonsági öv csak a szélen ülőknek jut, középen csak deréköv van. A dupla fülkés karosszéria 4 centivel magasabb a szimpla- és nyújtott fülkénél, hogy legyen elég fejtár a második sorban, és a VW siet kiemelni, hogy a belső szélesség vállmagasságban 79 mm-rel több a vetélytársnál. Az oldalkárpiton pohártartót alakítottak ki és 12V-os csatlakozás is van.

A hátsó oldalablakok kibillenthetőek, ezen felül a szegmensben egyedülálló, hogy alapfelszerelés a hátsó szélvédő fűtés is. A plató hossza 1106 mm, térfogata a peremig pakolva 580 liter, a pótkerék a padló alatt található, a terhelhetőség lényegében változatlan, hiszen a nyújtott fülkéhez képest mindössze 13 kg-mal magasabb a saját tömeg.

Az alapmodellekben az eddig is használt 1,6 literes, 101/104 lóerős (benzin/etanol) négyhengeres dolgozik, a Highline csúcs-felszereltséghez és a fekete műanyag borítással megvadított Cross kivitelekhez az új, a Fox frissítés kapcsán bemutatott 110/120 lóerős (benzin/etanol) négyhengerest adják.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!