Megfiatalodik a Mercedes C-osztály

2010. november 9. (kedd)
2011 második negyedévében dobják piacra a megújult Mercedes C-osztályt, amelynek nem az orra a legnagyobb újdonsága.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - iWiW, Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Megosztás az iWiW-en! gomb "Megosztás az iWiW-en" gomb. Ezzel a gombbal a legnépszerűbb magyar közösségi oldalon, az iWiW-en tudsz tartalmat megosztani. A felugró ablakban beírhatod véleményedet is, és ha épp nem vagy bejelentkezve, egyben azt is megteheted.

  Sportosabb a C-osztály megjelenése az új fényszórókkal Sportosabb a C-osztály megjelenése az új fényszórókkal

Még nem hivatalos a Mercedes C-osztály modellfrissítése, de egy kiszivárgott prospektus alapján már egészen jó képet alkothatunk a megfiatalodott autóról. Sok tanakodás után sikerült egyedi megjelenésű fényszórót rajzolni az autónak, ezen kívül csak az ilyenkor szokásos kötelező köröket futották meg – új lökhárítók, felnik és hátsó lámpák frissítik fel az összképet.

A cikk a hirdetés után folytatódik

  Igyekeztek egyedi formát adni az új első lámpáknak Igyekeztek egyedi formát adni az új első lámpáknak

Az igazán nagy újdonság még nem látható a félhivatalos képeken, az új kupé változatról továbbra is csak kémfotók léteznek. A belső térben az E-osztály szögletes formavilágához igazodik az autó, legalábbis a feláras navigációs rendszerrel szerelt példányoknál, az alap, nagy középső képernyő nélküli műszerfalat majd csak a hivatalos leleplezés alkalmával fogjuk megismerni.

  Az E-osztály felé kacsingat a beltér, néhány hasznos felszerelést is átvesz a nagytestvértől az autó Az E-osztály felé kacsingat a beltér, néhány hasznos felszerelést is átvesz a nagytestvértől az autó

Addig is csak spekulálni lehet azon, milyen új aktív biztonsági rendszereket mutatnak be a középkategóriás modellen, és hogy hány lóerővel növelik meg az egyes benzin- és dízelmotorok teljesítményét a modellfrissítés apropóján. Az igazán nagy durranásra egyébként várhatóan a Genfi Autószalonig kell várni, addigra várható a megújult AMG változat, amely már az új, biturbó V8-ast kapja a 6,2 literes szívómotor helyett.

  Hátulról nézve nem szolgál nagy meglepetésekkel a 2011-es C-osztály Hátulról nézve nem szolgál nagy meglepetésekkel a 2011-es C-osztály

  Egyelőre csak kémfotók vannak az új kupé karosszériáról, a modellfrissítéssel egyszerre mutatják be Egyelőre csak kémfotók vannak az új kupé karosszériáról, a modellfrissítéssel egyszerre mutatják be

Tetszett a cikk? Ossza meg! iWiW Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Megfiatalodik a Mercedes C-osztály

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: 50 éves a Skoda 1000 MB, Tuning: Skoda S100
  • Teszt: Seat Leon ST 1.4 TSI, Dacia Logan MCV 1.5 dCi, Toyota Auris Sports Tourer HSD, Toyota Corolla 1.6 CVT, Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI, BMW X5 xDrive30d, Honda CB500X és Honda VFR1200X
  • Vezettük: Audi S1 és Audi S3 Cabriolet, Porsche 911 Targa 4 és 4S
  • Tanácsadó: Autók tavaszi karbantartása

Aktuális: Auto Bild 2014. április

Autó-Motor aktuális címlap
  • Design Award 2014 – szavazzon, melyik autó tetszik a legjobban Önnek!
  • Nyári abroncsok összehasonlítása 225/50 R17-es méretben
  • Vezettük: Mini Cooper S, Seat Leon Cupra, Mercedes C-osztály, Porsche Macan
  • Kompakt szabadidő-autók összehasonlítása: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX, ©koda Yeti, Volkswagen Tiguan
  • 100 000 km: Mini Cooper SD Countryman

Időjárás

Budapest

zápor
23 °C
10 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?