Legendás név, új köntösben – Ford Escort

2013. április 22. (hétfő)

A már leváltott Focus alapján éleszti fel a Ford az Escort nevet a Távol-Keleten.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Noha már a kínálatban egy hasonló méretű és felépítésű modell, a Focus lépcsős hátú változata, a Ford most mégis elkészítette az Escort tanulmányt – nem titkoltan azzal a szándékkal, hogy ezzel az autóval bővítse a kínálatát.

A cikk a hirdetés után folytatódik

Amíg az Európában is elérhető Focus szedán a sportos, a legújabb műszaki megoldásokat nagyra értékelő emberek autója, addig az Escort a tágas, kényelmes és kifinomult megjelenésű (extra méretű, krómozott hűtőrács) autóra vágyó vásárlóknak készül. Ők egyébként azért nem számíthatnak a legmodernebb technikára, mert az új karosszériát a nemrég leváltott Focus padlólemezén valósítják majd meg.
 

Furcsa  névválasztás, hiszen az Escort sohase volt a Ford kínálatában Kínában, így a vásárlók nem is tudják, hogy ez egy történelmi típus. Cserébe a távol-keleti babonákat is figyelembe vették, a 8-as szám felfedezhető az első fényszórókban – ez a szerencsét hivatott megidézni. A motortérben egyébként az új, 1,5 literes, négyhengeres EcoBoost található, a szériaautó valószínűleg 1,6-2,0 literes szívómotorokat kap majd.

 

Kínában a legjobban bővülő piaci szegmens a kompakt lépcsős hátú autóké, ezért is szán ide egy második típust a gyár, ami a most induló modelloffenzíva része lehet. A Ford 2013-2015 között 15 új autót dob piacra Kínában, és ezzel párhuzamosan 7 új gyárat is épít Ázsiában, 5-öt ebből Kínában. Itt érdemes megjegyezni, hogy épp most bővítik évi 1 milliós kapacitásúra a meglévő hangzhoui üzemet 760 millió dollárból, és további 1,1 milliárd dollárból bővítik a chongqingi gyárat is.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Legendás név, új köntösben – Ford Escort

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo, BMW R 1200 GS Adventure
  • Vezettük: Citroën C4 Cactus és Citroën C1, Audi A3 Sportback e-tron, Seat Leon ST 4Drive
  • Tanácsadó: Gondok az olajnyomással
  • Haszonjármű melléklet: Peugeot Boxer, Renault Trafic, Mercedes Sprinter, Setra S 515 HD, Renault Trucks C és K sorozat, Ford Transit Courier, Nissan e-NV200, Opel Vivaro, Iveco Daily, Fiat Dobló Cargo 1.6 Mjet Maxi XL, Fiat Ducato 2.3 Mjet 150 MH2

Aktuális: Auto Bild 2014. július-augusztus

Autó-Motor aktuális címlap
  • Összehasonlítás: Kompakt ötajtósok: Ford Focus 1.6 TDCi, Opel Astra 1.6 CDTI, Peugeot 308 1.6 e-HDi, Renault Mégane 1.5 dCi Stop&Start, Volkswagen Golf Blue TDI. Prémium szabadidő-autók: Audi Q5 3.0 TDI Clean Diesel quattro S tronic, Mercedes GLK 350 CDI 4Matic, Porsche Macan S Diesel
  • Vezettük: Citroen C4 Cactus, Jeep Cherokee, Volkswagen Caddy Kombi 2.0 TDI DSG 4Motion
  • Exkluzív: Leyat Hélica propellerautó
  • Technika: Volkswagen Passat B8
  • 100 000 km: Volvo V60 D2 DRIVe

Időjárás

Budapest

zápor
31 °C
17 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?