Legendás név, új köntösben – Ford Escort

2013. április 22. (hétfő)

A már leváltott Focus alapján éleszti fel a Ford az Escort nevet a Távol-Keleten.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - iWiW, Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Megosztás az iWiW-en! gomb "Megosztás az iWiW-en" gomb. Ezzel a gombbal a legnépszerűbb magyar közösségi oldalon, az iWiW-en tudsz tartalmat megosztani. A felugró ablakban beírhatod véleményedet is, és ha épp nem vagy bejelentkezve, egyben azt is megteheted.

Noha már a kínálatban egy hasonló méretű és felépítésű modell, a Focus lépcsős hátú változata, a Ford most mégis elkészítette az Escort tanulmányt – nem titkoltan azzal a szándékkal, hogy ezzel az autóval bővítse a kínálatát.

A cikk a hirdetés után folytatódik

Amíg az Európában is elérhető Focus szedán a sportos, a legújabb műszaki megoldásokat nagyra értékelő emberek autója, addig az Escort a tágas, kényelmes és kifinomult megjelenésű (extra méretű, krómozott hűtőrács) autóra vágyó vásárlóknak készül. Ők egyébként azért nem számíthatnak a legmodernebb technikára, mert az új karosszériát a nemrég leváltott Focus padlólemezén valósítják majd meg.
 

Furcsa  névválasztás, hiszen az Escort sohase volt a Ford kínálatában Kínában, így a vásárlók nem is tudják, hogy ez egy történelmi típus. Cserébe a távol-keleti babonákat is figyelembe vették, a 8-as szám felfedezhető az első fényszórókban – ez a szerencsét hivatott megidézni. A motortérben egyébként az új, 1,5 literes, négyhengeres EcoBoost található, a szériaautó valószínűleg 1,6-2,0 literes szívómotorokat kap majd.

 

Kínában a legjobban bővülő piaci szegmens a kompakt lépcsős hátú autóké, ezért is szán ide egy második típust a gyár, ami a most induló modelloffenzíva része lehet. A Ford 2013-2015 között 15 új autót dob piacra Kínában, és ezzel párhuzamosan 7 új gyárat is épít Ázsiában, 5-öt ebből Kínában. Itt érdemes megjegyezni, hogy épp most bővítik évi 1 milliós kapacitásúra a meglévő hangzhoui üzemet 760 millió dollárból, és további 1,1 milliárd dollárból bővítik a chongqingi gyárat is.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! iWiW Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Legendás név, új köntösben – Ford Escort

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: 50 éves a Skoda 1000 MB, Tuning: Skoda S100
  • Teszt: Seat Leon ST 1.4 TSI, Dacia Logan MCV 1.5 dCi, Toyota Auris Sports Tourer HSD, Toyota Corolla 1.6 CVT, Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI, BMW X5 xDrive30d, Honda CB500X és Honda VFR1200X
  • Vezettük: Audi S1 és Audi S3 Cabriolet, Porsche 911 Targa 4 és 4S
  • Tanácsadó: Autók tavaszi karbantartása

Aktuális: Auto Bild 2014. április

Autó-Motor aktuális címlap
  • Design Award 2014 – szavazzon, melyik autó tetszik a legjobban Önnek!
  • Nyári abroncsok összehasonlítása 225/50 R17-es méretben
  • Vezettük: Mini Cooper S, Seat Leon Cupra, Mercedes C-osztály, Porsche Macan
  • Kompakt szabadidő-autók összehasonlítása: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX, ©koda Yeti, Volkswagen Tiguan
  • 100 000 km: Mini Cooper SD Countryman

Időjárás

Budapest

zápor
17 °C
7 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?