Kívül rondább, belül tágasabb, árban olcsóbb

2012. június 29. (péntek)

Más célközönségnek készül az új Chevrolet Spin egyterű, mint az Orlando.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Kifejezetten a fejlődő országok piacaira szánja a Chevrolet legújabb egyterűjét, a korábban már álca nélkül lebukott és kicsivel később megelőlegezett Spin nevű autót. Olyan vásárlóknak készül, akiknek a belső értékek sokkal fontosabbak, mint a terepjárós megjelenés, ezért noha kisebb az Orlando-nál, belül tágasabb.

A cikk a hirdetés után folytatódik

Alaphelyzetben csak ötüléses az utastér, ilyenkor 710 literes a csomagtér, a hátsó ülés lehajtásával 1668 literes raktér alakítható ki. Két felszereltséggel indul a forgalmazás (LT és LTZ), a harmadik üléssor mindkét esetben feláras extra – e mögött is van még 162 liter a poggyásznak. A műszerfal egész pofásan néz ki, de a végletekig le van egyszerűsítve, alapáron nincs rádió, és a műszeregység is a félig analóg/félig digitális darab. Cserébe ahová csak néz az ember, mindenhol tárolóhelyeket lát – amelyekből jutott oda is, amit nem látunk, összesen 23 rekesz várja az apróbb tárgyakat az utastérben.

Brazíliában kezdik a típus forgalmazását, ott egyedüliként 1,8 literes Flex motorral lehet megvásárolni az új egyterűt, a benzinnel (106 LE) és etanollal (108 LE) egyaránt üzemeltethető négyhengeres 10,6 másodperc alatt gyorsítja 100-ra az autót, a a végsebesség 173 km/óra. Az ötös kézi váltó helyett hatfokozatú automata kérhető a Chevrolet Spin esetén.

A további piacokon várhatóan lesz kisebb és akár nagyobb erőforrás is, és minden bizonnyal dízel is bekerül majd a motortérbe, de erről majd bővebben akkor, ha elindul a típus forgalmazása világszerte. Hozzánk nem valószínű, hogy eljut, de nem lehet kizárni sem jelen pillanatban. A Spin esetén a Chevrolet stratégiája, hogy azt lehetőség szerint helyi gyártásból adja, míg az Orlando továbbra is Dél-Koreában készül.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!
Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Kívül rondább, belül tágasabb, árban olcsóbb

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo, BMW R 1200 GS Adventure
  • Vezettük: Citroën C4 Cactus és Citroën C1, Audi A3 Sportback e-tron, Seat Leon ST 4Drive
  • Tanácsadó: Gondok az olajnyomással
  • Haszonjármű melléklet: Peugeot Boxer, Renault Trafic, Mercedes Sprinter, Setra S 515 HD, Renault Trucks C és K sorozat, Ford Transit Courier, Nissan e-NV200, Opel Vivaro, Iveco Daily, Fiat Dobló Cargo 1.6 Mjet Maxi XL, Fiat Ducato 2.3 Mjet 150 MH2

Aktuális: Auto Bild 2014. július-augusztus

Autó-Motor aktuális címlap
  • Összehasonlítás: Kompakt ötajtósok: Ford Focus 1.6 TDCi, Opel Astra 1.6 CDTI, Peugeot 308 1.6 e-HDi, Renault Mégane 1.5 dCi Stop&Start, Volkswagen Golf Blue TDI. Prémium szabadidő-autók: Audi Q5 3.0 TDI Clean Diesel quattro S tronic, Mercedes GLK 350 CDI 4Matic, Porsche Macan S Diesel
  • Vezettük: Citroen C4 Cactus, Jeep Cherokee, Volkswagen Caddy Kombi 2.0 TDI DSG 4Motion
  • Exkluzív: Leyat Hélica propellerautó
  • Technika: Volkswagen Passat B8
  • 100 000 km: Volvo V60 D2 DRIVe

Időjárás

Budapest

zivatar
27 °C
17 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?