Kifejezetten a fejlődő országok piacaira szánja a Chevrolet legújabb egyterűjét, a korábban már álca nélkül lebukott és kicsivel később megelőlegezett Spin nevű autót. Olyan vásárlóknak készül, akiknek a belső értékek sokkal fontosabbak, mint a terepjárós megjelenés, ezért noha kisebb az Orlando-nál, belül tágasabb.

Alaphelyzetben csak ötüléses az utastér, ilyenkor 710 literes a csomagtér, a hátsó ülés lehajtásával 1668 literes raktér alakítható ki. Két felszereltséggel indul a forgalmazás (LT és LTZ), a harmadik üléssor mindkét esetben feláras extra – e mögött is van még 162 liter a poggyásznak. A műszerfal egész pofásan néz ki, de a végletekig le van egyszerűsítve, alapáron nincs rádió, és a műszeregység is a félig analóg/félig digitális darab. Cserébe ahová csak néz az ember, mindenhol tárolóhelyeket lát – amelyekből jutott oda is, amit nem látunk, összesen 23 rekesz várja az apróbb tárgyakat az utastérben.

Brazíliában kezdik a típus forgalmazását, ott egyedüliként 1,8 literes Flex motorral lehet megvásárolni az új egyterűt, a benzinnel (106 LE) és etanollal (108 LE) egyaránt üzemeltethető négyhengeres 10,6 másodperc alatt gyorsítja 100-ra az autót, a a végsebesség 173 km/óra. Az ötös kézi váltó helyett hatfokozatú automata kérhető a Chevrolet Spin esetén.

A további piacokon várhatóan lesz kisebb és akár nagyobb erőforrás is, és minden bizonnyal dízel is bekerül majd a motortérbe, de erről majd bővebben akkor, ha elindul a típus forgalmazása világszerte. Hozzánk nem valószínű, hogy eljut, de nem lehet kizárni sem jelen pillanatban. A Spin esetén a Chevrolet stratégiája, hogy azt lehetőség szerint helyi gyártásból adja, míg az Orlando továbbra is Dél-Koreában készül.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!