Négy évvel ezelőtt prezentálta az Audi a legkisebb, kompakt kategóriás szabadidő-autójának sorozatgyártáshoz közeli tanulmányát, azonban a gazdasági válság miatt egészen mostanáig tartott, amíg elkészült a sorozatgyártású autó, amelyet Sanghajban mutatnak be.

A Cross Coupe quattro tanulmányból minimális változtatásokkal lesz Q3-as szabadidő-autó, amelyet végül Martorellben, a Seat gyárban fognak készíteni. Az autó műszaki alapját a Tiguan adja, ennek megfelelően az ott ismert TDI és TSI (TFSI) motorokat találjuk majd a motortérben, a quattro összkerékhajtás azonban nem lesz széria. Az alapváltozatok az alacsony fogyasztás érdekében csak elsőkerékhajtással rendelkeznek majd.

Vajon a lendületes rajhoz képest mennyit szelidül a végleges műszerfal? Vajon a lendületes rajhoz képest mennyit szelidül a végleges műszerfal?

Már áprilisban felveszik az újdonságra a megrendeléseket a kereskedések, az autók kiszállítása azonban csak szeptemberben indul meg. Az autóval a BMW X1-es és a Mercedes még be sem mutatott, várhatóan Kecskeméten készülő új kompakt szabadidő-autójával, az MLK-val akarnak versenyezni.

Nem kell meglepetésre számítani, az Audi Q3-as négy évvel ezelőtt már bemutatkozott Cross Coupe quattro tanulmányként Nem kell meglepetésre számítani, az Audi Q3-as négy évvel ezelőtt már bemutatkozott Cross Coupe quattro tanulmányként