Amíg mifelénk praktikussága miatt ötajtós, ferdehátú karosszériával kínálják csak a Škoda Rapidot, addig Kínában a vásárlók annyira ragaszkodnak a teljesen külön lévő csomagtartóhoz, hogy nekik elkészítették a négyajtós változatot.

Ránézésre épp csak annyi történt, hogy karcsúbb és meredekebb a C oszlop, hogy ezzel is helyet csináljanak a csomagtérfedélnek, és a lehető legnagyobb méretű rakodónyílásnak. A Shanghai-Volkswagen által készített Škoda limuzin egyébként 1,4 (89 LE) és 1,6 (109 LE) literes 16 szelepes benzinesekkel lesz megvásárolható, váltóból 5-ös kézit, vagy hatos automatát lehet kérni.

A karosszéria teljes hossza 4501 mm, tehát 1,8 centivel hosszabb, mint a nálunk megvásárolható modell. Változtattak még a fényszórókon is, azoknál belülre került az irányjelző. Nem tervezik a lépcsős hátú Škoda Rapid Kínán kívüli forgalmazását.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!