Itt az ötajtós Range Rover Evoque

2010. november 10. (szerda)
Még el se kezdődött a Range Rover belépőmodelljének forgalmazása, de máris bővült a kínálat.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

  Sokkal praktikusabb a kupénál az ötajtós Evoque - de ugyanolyan szép Sokkal praktikusabb a kupénál az ötajtós Evoque - de ugyanolyan szép
A Coupé változat jó megjelenését igyekeztek megtartani az ötajtós Range Rover Evoque esetén is, de ennek a karosszériája már sokkal praktikusabb. Szűkebb helyen is ki lehet nyitni az ajtókat, és a belső tér is tágasabb. A tető 30 mm-rel magasabb, mint a háromajtósnál, a második sorban 50 mm-rel szélesebb hely áll az itt ülők rendelkezésére, a karosszéria teljes hossza 4350 mm. Ez nem csak Range Rover viszonylatban, de a gyakorlatban is parkolóház-barát méreteket jelent.

A cikk a hirdetés után folytatódik

Két motorral indul a forgalmazás 2011 nyarán, a 2,2 literes turbódízel 150 vagy 190 lóerős teljesítménnyel választható, az egyedüli benzinesként kínált kétliteres, négyhengeres turbómotor 240 lóerős – a dízelhez hasonlóan ez is Ford örökség. Az alapáron adott, hatfokozatú, kézi kapcsolású váltóval motorleállító rendszer is jön, a feláras, hatfokozatú automatikus váltónál le kell mondani erről a spórolási lehetőségről. Az igazán nagy hatótávra vágyóknak készül elsőkerékhajtású dízel eD4 csomaggal, ennek szabványos átlagfogyasztása nem éri el az 5, l/100 km-es értéket.

  Egy dízel és egy benzinmotor mozgatja az alap Range Rovert, 150-240 lóerős teljesítménnyel Egy dízel és egy benzinmotor mozgatja az alap Range Rovert, 150-240 lóerős teljesítménnyel

Ennek az értéknek az eléréshez szükség volt a könnyű építésre, műanyagok az első sárvédők, alumíniumból készül a motorháztető és az utastér teteje, a műszerfal alatt magnézium keresztmerevítő gondoskodik a megfelelő merevségről. Olyan apróságokra is odafigyeltek, hogy vékonyabb szélvédőt használtak zajszigetelő bevonattal, amely ugyan drágább, mint a vastagabb üveg, de könnyebb. A kétliteres benzines turbómotor 40 kg-mal könnyebb a vele összemérhető tudású hathengeresnél, az összkerékhajtás elhagyása 75 kg-mal csökkenti az Evoque tömegét.

  Bent nincs változás a háromajtóshoz képest Bent nincs változás a háromajtóshoz képest

A márka hagyományaihoz illően nem csak a kényelmi felszerelések listája végtelen, de a biztonságra is nagyon odafigyeltek. Az utasok testi épségére például a következő, hárombetűs rendszerek vigyáznak: ABS, EBD, EBL, EBA, CBC, DSC, RSC, TCS, TSA, HSA, HDC, GRC, EDC. Most eltekintetnénk ezek további magyarázatától, aki nagyon kíváncsi, látogasson el a márkakereskedésbe.

  Sportos a megjelenése, de lesz olyan változata, amelynek szabványos átlagfogyasztása nem éri el az 5,1 l/100 km-t Sportos a megjelenése, de lesz olyan változata, amelynek szabványos átlagfogyasztása nem éri el az 5,1 l/100 km-t

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Itt az ötajtós Range Rover Evoque

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Audi S1 Sportback, Toyota Aygo 1.0 VVT-i, Toyota Verso 1.6 D-4D, Volkswagen Caddy Kombi 2.0 TDI DSG 4Motion, Opel Insignia OPC Unlimited, Jeep Grand Cherokee 3.0 V6 CRD 250, Yamaha SR400
  • Extra: az Audi 25 éves TDI-történetének mérföldkövei
  • Vezettük: BMW 2 Active Tourer
  • Technika: Bloodhound SSC

Aktuális: Auto Bild 2014. szeptember

Autó-Motor aktuális címlap
  • Arany Kormánykerék 2014
  • Összehasonlítás: Háromhengeresek: Citroën C3, Citroën C4, Ford Focus, Ford B-Max, Hyundai i10, Mini Cooper, Mini Cooper D, Mitsubishi Space Star, Peugeot 208, Renault Captur, Smart Fortwo, VW Up!. Sportkocsik: Alfa Romeo 4C, Lotus Elise, Toyota GT-86. Dobozautók: Citroën Berlingo 1.6 HDi 115, Ford Tourneo Connect 1.6 TDCi 115, Opel Combo Tour 1.6 CDTI, Renault Kangoo 1.5 dCi S&S 110
  • Vezettük: BMW 2 Active Tourer, Toyota Aygo, Toyota Yaris, Audi A3 Sportback e-tron, Seat Leon ST 4Drive
  • Technika: Ember a gép ellen: BMW 235i robotautó kontra versenyző

Időjárás

Budapest

erősen felhős
24 °C
15 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?