Itt az ötajtós Range Rover Evoque

2010. november 10. (szerda)
Még el se kezdődött a Range Rover belépőmodelljének forgalmazása, de máris bővült a kínálat.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - iWiW, Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Megosztás az iWiW-en! gomb "Megosztás az iWiW-en" gomb. Ezzel a gombbal a legnépszerűbb magyar közösségi oldalon, az iWiW-en tudsz tartalmat megosztani. A felugró ablakban beírhatod véleményedet is, és ha épp nem vagy bejelentkezve, egyben azt is megteheted.

  Sokkal praktikusabb a kupénál az ötajtós Evoque - de ugyanolyan szép Sokkal praktikusabb a kupénál az ötajtós Evoque - de ugyanolyan szép
A Coupé változat jó megjelenését igyekeztek megtartani az ötajtós Range Rover Evoque esetén is, de ennek a karosszériája már sokkal praktikusabb. Szűkebb helyen is ki lehet nyitni az ajtókat, és a belső tér is tágasabb. A tető 30 mm-rel magasabb, mint a háromajtósnál, a második sorban 50 mm-rel szélesebb hely áll az itt ülők rendelkezésére, a karosszéria teljes hossza 4350 mm. Ez nem csak Range Rover viszonylatban, de a gyakorlatban is parkolóház-barát méreteket jelent.

A cikk a hirdetés után folytatódik

Két motorral indul a forgalmazás 2011 nyarán, a 2,2 literes turbódízel 150 vagy 190 lóerős teljesítménnyel választható, az egyedüli benzinesként kínált kétliteres, négyhengeres turbómotor 240 lóerős – a dízelhez hasonlóan ez is Ford örökség. Az alapáron adott, hatfokozatú, kézi kapcsolású váltóval motorleállító rendszer is jön, a feláras, hatfokozatú automatikus váltónál le kell mondani erről a spórolási lehetőségről. Az igazán nagy hatótávra vágyóknak készül elsőkerékhajtású dízel eD4 csomaggal, ennek szabványos átlagfogyasztása nem éri el az 5, l/100 km-es értéket.

  Egy dízel és egy benzinmotor mozgatja az alap Range Rovert, 150-240 lóerős teljesítménnyel Egy dízel és egy benzinmotor mozgatja az alap Range Rovert, 150-240 lóerős teljesítménnyel

Ennek az értéknek az eléréshez szükség volt a könnyű építésre, műanyagok az első sárvédők, alumíniumból készül a motorháztető és az utastér teteje, a műszerfal alatt magnézium keresztmerevítő gondoskodik a megfelelő merevségről. Olyan apróságokra is odafigyeltek, hogy vékonyabb szélvédőt használtak zajszigetelő bevonattal, amely ugyan drágább, mint a vastagabb üveg, de könnyebb. A kétliteres benzines turbómotor 40 kg-mal könnyebb a vele összemérhető tudású hathengeresnél, az összkerékhajtás elhagyása 75 kg-mal csökkenti az Evoque tömegét.

  Bent nincs változás a háromajtóshoz képest Bent nincs változás a háromajtóshoz képest

A márka hagyományaihoz illően nem csak a kényelmi felszerelések listája végtelen, de a biztonságra is nagyon odafigyeltek. Az utasok testi épségére például a következő, hárombetűs rendszerek vigyáznak: ABS, EBD, EBL, EBA, CBC, DSC, RSC, TCS, TSA, HSA, HDC, GRC, EDC. Most eltekintetnénk ezek további magyarázatától, aki nagyon kíváncsi, látogasson el a márkakereskedésbe.

  Sportos a megjelenése, de lesz olyan változata, amelynek szabványos átlagfogyasztása nem éri el az 5,1 l/100 km-t Sportos a megjelenése, de lesz olyan változata, amelynek szabványos átlagfogyasztása nem éri el az 5,1 l/100 km-t

Tetszett a cikk? Ossza meg! iWiW Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Itt az ötajtós Range Rover Evoque

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: 50 éves a Skoda 1000 MB, Tuning: Skoda S100
  • Teszt: Seat Leon ST 1.4 TSI, Dacia Logan MCV 1.5 dCi, Toyota Auris Sports Tourer HSD, Toyota Corolla 1.6 CVT, Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI, BMW X5 xDrive30d, Honda CB500X és Honda VFR1200X
  • Vezettük: Audi S1 és Audi S3 Cabriolet, Porsche 911 Targa 4 és 4S
  • Tanácsadó: Autók tavaszi karbantartása

Aktuális: Auto Bild 2014. április

Autó-Motor aktuális címlap
  • Design Award 2014 – szavazzon, melyik autó tetszik a legjobban Önnek!
  • Nyári abroncsok összehasonlítása 225/50 R17-es méretben
  • Vezettük: Mini Cooper S, Seat Leon Cupra, Mercedes C-osztály, Porsche Macan
  • Kompakt szabadidő-autók összehasonlítása: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX, ©koda Yeti, Volkswagen Tiguan
  • 100 000 km: Mini Cooper SD Countryman

Időjárás

Budapest

zivatar
17 °C
14 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?